Υπέγραψε λήξη του εμπάργκο το 1995 για τα Σκόπια.
Δήλωσε ότι οι ένδοξοι Αρβανίτες είναι Τουρκαρβανοί.
Δήλωσε ότι είναι Αλβανικής καταγωγής.
Δήλωσε ότι οι ένδοξοι Αρβανίτες είναι Τουρκαρβανοί.
Δήλωσε ότι είναι Αλβανικής καταγωγής.
Υπέγραψε το 1987, ως υπουργός Εξωτερικών, την μονομερή άρση του εμπολέμου με την Αλβανία υπό την συνοδεία των συνθημάτων: "ΠΑΠΟΥΛΙΑ, ΠΡΟΔΟΤΗ, ΑΛΒΑΝΕ".
Το 1988 υπέγραψε με τον Τούρκο Γιλμάζ :
Το 1988 υπέγραψε με τον Τούρκο Γιλμάζ :
- Να ΜΗΝ επεκταθεί η θάλασσά μας από τα 6 στα 12 μίλια ώστε να μπαίνουν οι Τούρκοι ανενόχλητοι στο Αιγαίο για
ασκήσεις και για ψάρεμα. - Να μην καθορισθεί ΠΟΤΕ η ΑΟΖ.Έτσι ακύρωσε την κυριότητα όλου του Αιγαίου και ακύρωσε στην πράξη τη Συνθήκη της Λωζάνης του 1923.
Προφανώς ο σημερινός Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι απλώς... συνονόματος του κ. Καρόλου Παπούλια , που βρίσκεται από το 1974 στο κέντρο της πολιτικής ζωής της χώρας!



Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
"Ον έγραψε Μωϋσής εν τω νόμω και οι προφήται, ευρήκαμεν, Ιησούν τον υιόν του Ιωσήφ τον από Ναζαρέτ". (Iω. α΄, 46) Με αυτά τα λόγια και με αυτόν τον ενθουσιασμό ανάγγειλε τον Ιησού Χριστό στο Ναθαναήλ ο Φίλιππος, του οποίου σήμερα εορτάζουμε την μνήμη.Όσο κι αν μας κάνη εντύπωση, ότι ο Ιησούς Χριστός διάλεξε ανθρώπους ιδιώτας, για να τους αναδείξη Αποστόλους, πρέπει πάντως να προσέξουμε πως οι άνθρωποι αυτοί, αν δεν είχαν τίποτ’ άλλο, είχαν όμως μίαν αγαθότητα και μία καλήν διάθεση. Τα άλλα τα αναπλήρωσε το Άγιο Πνεύμα. Εκείνο ανέδειξε τους αλιείς Αποστόλους και τους τελώνας Ευαγγελιστάς, Εκείνο συγκροτεί τον θεσμό της Εκκλησίας. Έτσι που ο Φίλιππος τρέχει να αναγγείλη στο Ναθαναήλ τον Χριστό, φαίνετ...
ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ ΚΟΣΜΑΣ ΚΑΙ ΔΑΜΙΑΝΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Μεγάλη είναι η διαμάχη των σοφών για να καθορίσουν τι αντιπροσωπεύει το χρήμα στη ζωή των ανθρώπων. Εκείνο, όμως που μένει πάντα σαν γεγονός είναι ότι το χρήμα διευθύνει τον κόσμο.Οι άνθρωποι προσκυνούν τη θεότητα του χρήματος και στην ουσία είναι ειδωλολάτρες κι όταν ακόμη πιστεύουν πως είναι Χριστιανοί. Όποιος πραγματικά μπόρεσε να απαλλαγεί από την αγάπη προς το χρήμα, από την φιλαργυρία, ενίκησε το πρώτο και μεγάλο κακό στη ζωή, ξερίζωσε από μέσα του τη ρίζα "πάντων των κακών". Το χρήμα, καθώς κι η λέξη φανερώνει, δεν είναι παρά ένα μέσον "εις χρήσιν" του ανθρώπου. Από τη στιγμή όμως που το μέσον θα γίνει σκοπός, το χρήμα διευθύνει τον άνθρωπο κι όχι ο άνθρωπος το χρήμα.Γι’ αυτό η... 
