- Η Προφητεία του Ιωνά για το Τέλος της Νινευί-Τέλος του Κόσμου (Α΄)
- Η Προφητεία του Ιωνά για το Τέλος της Νινευί-Τέλος του Κόσμου (Β΄)
- Μαρτυρίες από την Αγία Γραφή και τους Πατέρες, που επιβεβαιώνουν το πότε θα γίνει η Β΄Παρουσία (Εισαγωγικά)
- Το έτος της Δευτέρας Παρουσίας, το «18», και μέσα από τις αναστάσιμες ακολουθίες της Διακαινησίμου εβδομάδος
- Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε για την Β΄Παρουσία... Μετανοήσατε όσο έχετε ακόμη ολίγον χρόνον!!!
- Ας Μετανοήσουμε ΟΛΟΙ, γιατί ΣΥΝΤΟΜΑ θα γίνει η Β΄ Παρουσία του Κ.Η.Ι. Χριστού!
1. Μαρτυρίες από την Αγία Γραφή και τους Αγίους Πατέρες που επιβεβαιώνουν το πότε θα γίνει η Β΄Παρουσία
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
9/10 Ιάκωβος ο του Αλφαίου, Απόστολος *
ΑΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΟΥ ΑΛΦΑΙΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Άγιος Ιάκωβος, ο γιός του Αλφαίου, ο Απόστολος, ήταν ένας από τους δώδεκα μαθητές του Κυρίου, και αδελφός του Ματθαίου του Ευαγγελιστή. Ο Ιάκωβος, αφού αγωνίστηκε για την αλήθεια του Χριστού στην Ιερουσαλήμ, έπειτα πήγε και σε άλλες χώρες για να κηρύξει το Ευαγγέλιο. Εκεί, κατέστρεφε τους βωμούς των ειδώλων και με τη χάρη του Θεού γιάτρευε αρρώστιες και εξεδίωκε τα ακάθαρτα πνεύματα. Γι’ αυτό και οι ειδωλολάτρες τον ονόμαζαν θείο σπέρμα.Ο ίδρωτας, οι μόχθοι και οι κίνδυνοι που υπέστη για τη διάδοση του Ευαγγελίου, ήταν πολλοί. Ο θάνατος πολλές φορές τον πλησίασε, αλλά στη σκέψη του Ιακώβου κυριαρχούσαν ενθα...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
26/9 Ιωάννης ο Θεολόγος, Απόστολος και Ευαγγελιστής*
ΑΓΙΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΙ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ Ἀπολυτίκιον. Ἦχος β΄.Ἀπόστολε Χριστῷ τῷ Θεῷ ἠγαπημένε, ἐπιτάχυνον, ῥῦσαι λαὸν ἀναπολόγητον, δέχεταί σε προσπίπτοντα, ὁ ἐπιπεσόντα τῷ στήθει καταδεξάμενος· ὃν ἱκέτευε, Θεολόγε, καὶ ἐπίμονον νέφος ἐθνῶν διασκεδάσαι, αἰτούμενος ἡμῖν εἰρήνην, καὶ τὸ μέγα ἔλεος. Κοντάκιον. Ἦχος β΄. Τὰ μεγαλεῖά σου Παρθένε, τὶς διηγήσεται; βρύεις γὰρ θαύματα, καὶ πηγάζεις ἰάματα, καὶ πρεσβεύεις ὑπὲρ τῶν ψυχῶν ἡμῶν,...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Ας Μετανοήσουμε ΟΛΟΙ, γιατί ΣΥΝΤΟΜΑ θα γίνει η Β΄ Παρουσία του Κ.Η.Ι. Χριστού!
Κυριακή, 16 Απριλίου 2017 - 204753 εμφανίσεις άρθρου
ΑΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙΡΟ
ΔΙΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ!
Πρώτη δημοσίευσις 7/4/2016
_____________________
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
(ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΤΟΥ 2018)
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ ΜΑΣ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΩΝ, ΟΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ΔΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΟΤΙ, ΤΟΣΟΝ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΑΞΙΜΟΣ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΑΣ, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΑΚΡΑΔΑΝΤΑ, ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΕΙΣ ΤΟ 2018!
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΔΙΑΚΗΡΥΤΤΕ ΣΤΕΝΤΟΡΕΙΑ ΤΗ ΦΩΝΗ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΑΞΙΜΟΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΟΝΟΝ Ο ΘΕΟΣ.
ΕΜΕΙΣ ΑΡΚΟΥΜΕΘΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΦΩΤΙΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΞΙΜΟ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΕΙΣΑΣΘΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ Ο,ΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.
ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΜΟΝΟΝ ΟΤΙ ΗΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕ Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΗΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ Η ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ 2018, ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 2006 ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ 2011 ΒΡΟΝΤΟΦΩΝΑΖΕΙ Ο ΠΑΤΗΡ ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΕΓΡΑΦΕ Ο ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ, ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ (ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΤΟ ΕΑΝ) ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΚΟΜΗ, ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΑΣ ΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΙΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΜΟΝΟΝ ΠΟΥ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ (ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ) ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ!
ΕΚ ΤΟΥ «ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ»
Υ/Γ
Όσοι θέλετε μπορείτε να ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΔΩ τήν σχετική ανακοίνωση του πατρός Μαξίμου αμέσως την επόμενη ημέρα από την 25η Μαρτίου/7η Απριλίου!
Ακόμη όσοι ενδιαφέρεστε αληθινά θα πρέπει όπως δήποτε να ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΕΔΩ ολόκληρη την οφειλομένη απάντηση του πατρός Μαξίμου, προς όλους τους κατηγόρους και συκοφάντας του, προκειμένου να έχετε μία πλήρη και ολοκληρωμένη εικόνα, διά το πολύ σπουδαίο και σημαντικό αυτό θέμα της Δευτέρας Παρουσίας και όχι μόνον!
_____________________
Αγαπητοί μου εν Χριστώ αδελφοί!
Με την χάρη του Θεού, σαν σήμερα, (7 Απριλίου 2017) 7η πρός 8η Απριλίου, με το Νέο Ημερολόγιο και 25η πρός 26η Μαρτίου με το Παλαιό Εορτολόγιο, Σάββατο πρός Κυριακή μεσάνυκτα, του Σωτήριου έτους 2018 (κατά την ημέρα εκείνη θα έχουμε ΔΙΠΛΗ ΠΑΣΧΑΛΙΑ, δηλαδή Ευαγγελισμό και Πάσχα μαζί) πρόκειται να γίνει η Δεύτερη Παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, σύμφωνα με την Αγία Γραφή, αλλά και με πάρα πολλές μαρτυρίες των Αγίων και θεοφόρων Πατέρων μας, που αναφέρονται εκτενώς και αναλυτικά μέσα στα δύο ταπεινά μου βιβλία,
(«Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΗΛΘΕΝ» και «2018 ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ» και που ΚΑΝΕΙΣ μέχρι σήμερα δεν έχει αντικρούσει ή αναιρέσει!
Μπορεί να ακούτε πολλά και διάφορα σχετικά με το θέμα αυτό!
Μπορεί πολλοί, κυρίως άνθρωποι της εκκλησίας, να έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, να με διασύρουν και να με συκοφαντήσουν λέγοντας πολλά και διάφορα, πάντοτε βέβαια ανάνδρως, υπούλως, ψευδώς, συκοφαντικώς, χωρίς στοιχεία, αποδείξεις και διάλογο!
Μπορεί να μην βγαίνουν πια τα χρόνια και οι υπολογισμοί στους πολλούς, επειδή έχουν απομείνει μόνο δύο χρόνια μέχρι το 2018 (σήμερα 7/4/2017 ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ) και οι περισσότεροι που δέχονται επταετή κυριαρχία του Αντιχρίστου ή τουλάχιστον 3,5 χρόνια κυριαρχίας του, να έχουν πειστεί πλέον και εφησυχαστεί ότι δεν πρόκειται να γίνει το 2018 η Δευτέρα Παρουσία!
Μπορεί ΟΛΟΙ πλέον να πιστεύουν ότι έχω διαψευσθεί, ότι έχω πέσει έξω, ότι έχω πλανηθεί, ή ό,τι δήποτε άλλο! Μπορεί... μπορεί... μπορεί...
Αλλά όμως, όπως έλεγε και ο Γαλιλαίος «Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ...»!
Δηλαδή, η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΟ 2018, όπως έχω γράψει και αποδείξει από το 2006. Ο κόσμος να χαλάσει, αυτό ΔΕΝ αλλάζει με τίποτε!
Ό,τι και εάν γίνει μέχρι τότε, ό,τι και εάν συμβεί, αυτό ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξει αγαπητοί μου αδελφοί και ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ, μόνο που θα είναι πάρα πολύ αργά για όλους αυτούς.
Ας μετανοήσουμε λοιπόν, όλοι μας, γιατί ΕΦΘΑΣΕ πλέον η Βασιλεία των Ουρανών, «ήγγικεν η βασιλεία των ουρανών». (Ματθ. γ΄, 2)
Ας προετοιμασθούμε πνευματικά, όσο υπάρχει ακόμα χρόνος, για να μπορέσουμε να αντέξουμε και να ανταπεξέλθουμε στα όσα φοβερά και ασύλληπτα γεγονότα έρχονται και θα ζήσουμε ακόμη το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ας μετανοήσουμε και ας προετοιμασθούμε, πριν είναι πολύ αργά, για την φοβερά εκείνη ημέρα και ώρα της Κρίσεως, προκειμένου να αξιωθούμε να ακούσουμε της ευλογημένης εκείνης φωνής, που θα μας καλεί στην απόλαυση της μακαριότητας του Παραδείσου και των αιωνίων αγαθών, κοντά στον Κύριο της Δόξης:
«Δεύτε οι ευλογημένοι του Πατρός μου, κληρονομήσατε την ητοιμασμένην υμίν βασιλείαν από καταβολής κόσμου...». (Ματθ. κε΄,34)
ΑΜΗΝ! ΓΕΝΟΙΤΟ!!!
ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ
ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ.
Α’
ΠΟΙΑ ΩΡΑ-ΠΟΙΑ ΗΜΕΡΑ-ΠΟΙΟ ΜΗΝΑ-ΠΟΙΟ ΕΤΟΣ
Πάμε όμως να δούμε μερικές από τις πολλές μαρτυρίες των Αγίων μας, σχετικά με το πότε ακριβώς θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, παρόλο που κάποιοι κληρικοί και λαϊκοί θέλουν να νομίζουν, να πιστεύουν και να επιμένουν (με πείσμα και απερίσκεπτα) ότι δήθεν «περί της ημέρας και ώρας εκείνης ουδείς γνωρίζει»... (Δείτε εδώ την αναίρεση αυτού του επιχειρήματος από το 2006 ακόμη)
1) Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης:
«Κατά το μεσονύκτιον της Κυριακής έχει να γίνει η Δευτέρα Παρουσία και να έλθη ο άδυτος ήλιος της δικαιοσύνης Χριστός, καθώς τούτο οι θεοφόροι Πατέρες λέγουσι».
(Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης «Πνευματικά γυμνάσματα», σελ. 273)
2) Μέγας Βασίλειος:
«Και αν λοιπόν ονομασθεί η κατάστασις εκείνη (της Δευτέρας Παρουσίας και της αιωνίου ζωής) "ημέρα", είναι "μία" και όχι πολλές ημέρες. Και αν ονομασθή "αιών", είναι ένας μοναδικός και όχι πολλοί αιώνες.
Θέλοντας λοιπόν να ελκύση τον νουν μας προς την μέλλουσαν ζωήν, ωνόμασε "μίαν" την εικόνα του μέλλοντος αιώνος, την απαρχήν των ημερών,την συνομήλικον του φωτός, την ΑΓΙΑΝ ΚΥΡΙΑΚΗΝ, αυτήν που ετιμήθη με την Ανάστασιν του Κυρίου».
(Μ. Βασιλείου ΕΠΕ 4, 94-98)
3) Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος:
«Γι’ αυτό τον λόγον περιτέμνεται το παιδί την ημέρα την ογδόη, από την ημέρα που γεννήθηκε, επειδή ακριβώς επρόκειτο αυτή την ημέρα, την ογδόη, δηλαδή την Κυριακή, να γίνει η Ανάσταση του Κυρίου μας η οποία και συμβολίζει την πνευματική περιτομή της αμαρτίας, που θα γίνει σε όλον τον κόσμο κατά την ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας. Εάν δεν είναι έτσι, τότε για ποιό λόγον, ο Μωϋσής δεν διέταξε να γίνεται η περιτομή του παιδιού την έκτη ημέρα ή την ένατη, ή την δέκατη; Ο λόγος λοιπόν είναι ολοφάνερος γιατί έπρεπε να γίνεται την ογδόη. Επειδή ακριβώς ήταν η ημέρα που θα γινόταν η Ανάσταση του Κυρίου μας».
(Αγ. Ιωάννου Χρυσοστόμου P.G. 50, 808)
4) Άγιος Χρυσόστομος:
«Επειδή δε ο νυμφίος εβράδυνεν, όλες (οι 10 Παρθένες) είχαν νυστάξει και "εκοιμώντο.. Κατά τα μεσάνυκτα όμως ηκούσθη μία φωνή". Εδώ πάλιν θέλει να δείξη ότι η ανάστασις θα γίνη κατά την διάρκειαν της νυκτός».
(Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου ΕΠΕ 12, 82)
5) Άγιος Δαμασκηνός ο Στουδίτης:
α) «Ο δε Μάρτιος μήνας ομοιάζει με την Δευτέραν Παρουσίαν του Χριστού... δια τούτο έγινε και ο Ευαγγελισμός και η Ανάστασις του Χριστού εις αυτόν τον μήνα (και την 25η Μαρτίου)· διότι και η σημερινή ημέρα (η 25η Μαρτίου - Ευαγγελισμός και Πάσχα μαζί) την μέλλουσαν ανάστασιν των ανθρώπων προεικονίζει. Όσα μυστήρια αναφέρονται εις την Παλαιάν Διαθήκην, όλα εις τον Μάρτιον μήνα ετελειώθησαν».
(ΘΗΣΑΥΡΟΣ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ Λόγος Η΄«Εις το Άγιον Πάσχα», σελ. 131)
β) «...Τρίτον ζήτημα είναι· εις ποίαν ώραν ανέστη ο Χριστός; Και λέγομεν... ότι εις την έκτην ώραν της νυκτός ανεστήθη ο Κύριος, διότι έως αυτήν την ώραν μετρούνται σωσταί από τον θάνατον του Χριστου αι τριάκοντα τρεις ώραι. Και πως; Ενάτην ώραν της Παρασκευής εξέπνευσε, μέχρι της δωδεκάτης έχομεν τρεις ώρας· και δώδεκα της νυκτός, δεκαπέντε· και δώδεκα της ημέρας του Σαββάτου, εικοσιεπτά και εξ της νυκτός τριάκοντα τρεις. Ώστε κατά την έκτην ώραν της νυκτός, δηλαδή κατά το μεσονύκτιον, ανέστη ο Κύριος· είπομεν και την λύσιν του τρίτου ζητήματος».
Βλέπε και Μέγα Συναξαριστή της Εκκλησίας, ΤΟΜΟΣ ΙΔ’ Πεντηκοσταρίου, σελ. 39-41)
6) Αγιοι: Γρηγόριος Θεολόγος, Γρηγόριος Νύσσης, Γρηγόριος Παλαμάς, Μ. Βασίλειος, Ιωάννης Χρυσόστομος, Νικόδημος Αγιορείτης:
«Η Κυριακή, τώρα μεν είναι εικών του μέλλοντος αιώνος· τότε δε έχει να είναι αυτός εκείνος ο όγδοος αιών.
Και τα δύο ταύτα βεβαιοί ο μέγας Βασίλειος· απορήσας γαρ ο άγιος διότι ωνόμασεν ο Μωϋσής μίαν και ουχί πρώτην την Κυριακήν λέγει· "ίνα ουν προς την μέλλουσαν ζωήν την έννοιαν ημών απαγάγη μίαν ωνόμασε του αιώνος την εικόνα, την απαρχήν των ημερών· την ομήλικα του φωτός· την αγίαν Κυριακήν, την τη αναστάσει του Κυρίου τετιμημένην· εγένετο ουν εσπέρα φησί και εγένετο πρωί ημέρα μία" (ομιλ. β εἰς την εξαήμερον).
Ότι δε η Κυριακή έχει να είναι αυτός εκείνος ο όγδοος αιών, λέγει πάλιν ο αυτός Βασίλειος ταύτα εκείσε· "επεί ανέσπερον και αδιάδοχον και ατελεύτητον την ημέραν εκείνην είδεν ο λόγος, ην και ογδόην ο ψαλμωδός προσηγόρευσε δια του έξω κείσθαι του εβδοματικού τούτου χρόνου· ώστε καν ημέραν είπης καν αιώνα την αυτήν ερείς έννοιαν" (αυτόθι).
Σχεδόν τα αυτά περί της Κυριακής λέγουσιν ο τε Γρηγόριος ο Θεολόγος εις την Πεντηκοστήν και ο Νύσσης Γρηγόριος και ο Χρυσόστομος, ερμηνεύοντες την επιγραφήν του έκτου ψαλμού υπέρ της ογδόης. Και ο Θεσσαλονίκης θείος Γρηγόριος "εις την Καινήν Κυριακήν"·
Δια τούτο και η του Χριστού Εκκλησία όλην την διακαινήσιμον Εβδομάδα ταύτην ως μίαν ημέραν της Κυριακής και λαμπροφόρου λογίζεται, δια να δείξη με τούτο ότι και όλος ούτος ο εβδοματικός αιών της παρούσης ζωής έχει να γίνη μία ημέρα ογδόη και Κυριακή, ήτις έσται ο όγδοος εκείνος αιών της μελλούσης ζωής· επειδή γαρ κατά το μεσονύκτιον της Κυριακής έχει να γίνει η δευτέρα παρουσία και να έλθη ο άδυτος ήλιος της δικαιοσύνης Χριστός, καθώς τούτο οι θεοφόροι Πατέρες λέγουσι.
Λοιπόν η Κυριακή εκείνη αφ’ ου μίαν φοράν καταυγασθή από τας ακτίνας του ηλίου εκείνου, δεν λαμβάνει πλέον εσπέραν αλλ’ έσται μία ημέρα ανέσπερος και αδιάδοχος εις αιώνας αιώνων».
(Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης «Πνευματικά γυμνάσματα», σελ. 273)
7) Υμνολογία της Εκκλησίας μας:
Αλλά και από τα κατωτέρω τροπάρια της Εκκλησίας μας καταλήγουμε και πάλι στα ίδια συμπεράσματα, όπως λέγουν οι Άγιοι και θεοφόροι Πατέρες μας στις σχετικές ερμηνείες τους:
«Ιδού ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός. Και μακάριος ο δούλος ον ευρήσει γρηγορούντα. Ανάξιος δε πάλιν ον ευρήσει ραθυμούντα. Βλέπε ουν ψυχή μου μη τω ύπνω κατενεχθής ίνα μη τω θανάτω παραδοθής και της βασιλείας έξω κλεισθείς. Αλλά ανάνηψον κράζουσα. Άγιος άγιος άγιος ει ο Θεός ημών δια της Θεοτόκου ελέησον ημάς».
(Τροπάριον Μ. Εβδομάδος και Μεσονυκτικού, Μέγα Ωρολόγιον, σελ. 33)
«Αύτη η κλητή και αγία ημέρα, η μία των Σαββάτων, (ΚΥΡΙΑΚΗ) η βασιλίς και κυρία, εορτών εορτή και πανήγυρις εστι πανηγύρεων, εν η ευλογούμεν Χριστόν εις τους αιώνας».
(Τροπάριον Η’ Ωδής του Αναστάσιμου Κανόνα)
«Ως όντως ιερά και πανέορτος αύτη η σωτηρίος νυξ και φωταυγής, της λαμπροφόρου ημέρας (ΚΥΡΙΑΚΗ) της εγέρσεως ούσα προάγγελος, εν η το άχρονον φως εκ τάφου σωματικώς πάσιν έλαμψεν».
(Τροπάριον Ζ’ Ωδής του Αναστάσιμου Κανόνα)
«Αύτη η ημέρα (ΚΥΡΙΑΚΗ) ην εποίησεν ο Κύριος αγαλλιασώμεθα και ευφρανθώμεν εν αυτή».
(Ψαλμ. ριζ’ 24)
Αυτή λοιπόν, "Η ΚΥΡΙΑΚΗ"
8) Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
«Το ποθούμενον (δηλαδή η Δευτέρα Παρουσία) θα έρθη όταν θάρθουν δυό Πασχαλιές μαζί».
Ως γνωστόν, Δυό Πασχαλιές μαζί έχουμε όταν πέφτουν μαζί οι δύο μεγάλες εορτές της Εκκλησίας μας, το Πάσχα (εξ ου και Πασχαλιά) και ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου την 25η Μαρτίου.
Σημειωτέον ότι, μετά την αλλαγή του ημερολογίου το 1924, στο Νέο Ημερολόγιο ποτέ δεν συμπίπτουν οι δύο αυτές μεγάλες εορτές του Πάσχα και του Ευαγγελισμού, παρά μόνον στο Παλαιό Ημερολόγιο, αφού το Πάσχα στο Νέο Ημερολόγιο κυμαίνεται πάντα από 4 Απριλίου έως και 8 Μαίου, ενώ το Πάσχα στο Παλαιό ημερολόγιο κυμαίνεται πάντα από 22 Μαρτίου έως και 25 Απριλίου.
Εάν ανατρέξουμε στα Πασχάλια του κα’ αιώνος θα δούμε ότι δυό Πασχαλιές μαζί, έχουμε το έτος 2018.
Στις 8 Απριλίου λοιπόν ημέρα Κυριακή, με το Νέο Ημερολόγιο, του Σωτήριου έτους 2018 έχουμε Πάσχα.
Εάν πάμε πίσω 13 ημέρες για να βρούμε την ημερομηνία που συμπίπτει με το Παλαιό Ημερολόγιο η 8η Απριλίου, βρίσκουμε ότι είναι η 26η Μαρτίου, ημέρα Κυριακή.
Άρα λοιπόν έχουμε Πάσχα με το Νέο στις 8 Απριλίου του έτους 2018 και Πάσχα με το Παλαιό στις 26 Μαρτίου του έτους 2018, που είναι βέβαια η ίδια ημέρα με διαφορετική ημερομηνία, λόγω της διαφοράς των 13 ημερών μεταξύ Παλαιού και Νέου Ημερολογίου.
(Σημ.: Το Πάσχα είναι πάντα κοινό μεταξύ Παλαιού και Νέου Ημερολογίου. Απλώς όσοι ακολουθούν το Παλαιό Ημερολόγιο, μετράνε 13 ημέρες πριν).
Είπαμε λοιπόν, πως το έτος 2018, το Πάσχα είναι στις 8 Απριλίου (Νέο Ημερολόγιο) και στις 26 Μαρτίου (Παλαιό Ημερολόγιο).
Επειδή όμως η 25η Μαρτίου συμπίπτει με το Μεγάλο Σάββατο, σύμφωνα με το τυπικό της Εκκλησίας μας, η Εορτή του Ευαγγελισμού μεταφέρεται την επομένη και συνεορτάζεται με την εορτή του Πάσχα.
Έτσι, το έτος 2018 θα έχουμε δυό Πασχαλιές μαζί! Δηλαδή δυό μεγάλες εορτές της Ορθοδοξίας μας, Πάσχα και Ευαγγελισμός της Θεοτόκου, θα συνεορτάζονται!
Αλλά ακόμη και εάν κάποιοι ακολουθούν άλλο τυπικό και εορτάσουν κανονικά το Μεγάλο Σάββατο (25η Μαρτίου) την εορτή του Ευαγγελισμού και πάλι δεν αλλάζει τίποτε, αφού την μία ημέρα το Μεγάλο Σάββατο (25η Μαρτίου) εορτάζεται ο Ευαγγελισμός και την άλλη ημέρα Κυριακή του Πάσχα (26η Μαρτίου) εορτάζεται το Πάσχα.
Συνεπώς και πάλι οι δύο Πασχαλιές συμπίπτουν, αφού εορτάστηκαν δίπλα δίπλα η μία με την άλλη. Την μία ημέρα δηλαδή, ο Ευαγγελισμός και την άλλη ημέρα, το Πάσχα.
Άρα λοιπόν το «ποθούμενον» για τον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό, δηλαδή η Έλευση του Θεανθρώπου μας Ιησού Χριστού, θα έλθει την 25η Μαρτίου του έτους 2018, αφού τότε έχουμε τις δυό Πασχαλιές μαζί.
Την εορτή δηλαδή του Πάσχα και του Ευαγγελισμού μαζί.
9) Στο ίδιο ετος όμως, το 2018, καταλήγουμε και μέσα από πολλές άλλες μαρτυρίες της Αγίας Γραφής, όπως με το 12ο Κεφάλαιο του Προφήτη Δανιήλ, το οποίο όποιος θέλει μπορεί να
Β’
ΠΟΙΟΝ ΑΙΩΝΑ ή ΠΟΙΑ ΧΙΛΙΕΤΙΑ
ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ
1) Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής:
Ας ξεκινήσουμε με τον Άγιο Μάξιμο, ο οποίος ερμηνεύοντας την ερώτηση των Σαδδουκαίων προς τον Κύριόν μας, εάν μια γυναίκα όσο ζει παντρευτεί επτά άνδρες, σε ποιόν από αυτούς τους επτά άνδρες θα ανήκει στην άλλη ζωή, ο Χριστός τους απήντησε, ότι η γυναίκα δεν θα ανήκει σε κανέναν άνδρα απ’ αυτούς, μας λέγει (ο Άγιος Μάξιμος) ότι ο κάθε ένας από τους επτά άνδρες συμβολίζει και έναν αιώνα (χίλια χρόνια), ενώ η γυναίκα συμβολίζει την ανθρώπινη φύση μας.
Έτσι λοιπόν, η γυναίκα (η ανθρώπινη φύσις) στην άλλη ζωή, δηλαδή στον όγδοο αιώνα δεν θα ανήκει σε κανέναν από τους επτά άνδρες, που είναι οι επτά αιώνες, τα επτά χιλιάδες χρόνια όλου του κόσμου, δηλαδή όλη η παρούσα ζωή του κόσμου, αφού η γυναίκα (η ανθρώπινη φύσις) θα πάψει να είναι αυτή που ήταν όσο ζούσε με τους επτά άνδρες της (7 αιώνες) και θα αλλάξει με την ανάσταση, γινόμενη άφθαρτη, αθάνατη και άϋλη.
Ο μοναδικός της «άνδρας» πλέον θα είναι ο όγδοος αιώνας, η αιώνια ζωή, ο οποίος θα είναι μόνιμος, χωρίς πέρας και τέλος.
Ερώτηση:«Τυχαία άραγε οι Σαδδουκαίοι (Ματθ. κβ , 23) μίλησαν για τους επτά αδελφούς συζύγους της μιας γυναίκας, η υπάρχει κάποιος βαθύτερος λόγος; Και εάν υπάρχει, ποιοί είναι οι επτά εκείνοι και ποιά αυτή η μία;»
Απόκριση: «Λένε μερικοί ότι δεν χωρεί αλληγορία στα λόγια των αξιοκατηγόρητων προσώπων της Γραφής. Επειδή όμως είναι πολύ καλύτερο να εργάζεται κανείς και να ζητεί αδιάκοπα από το Θεό να του χορηγήσει σοφία και δύναμη για την πνευματική κατανόηση της Γραφής, παίρνοντας θάρρος από τις προσευχές σας έχω να πω τα ακόλουθα και για την απορία αυτή...
Αν προβάλει κάποιος την άποψη ότι αυτοί οι επτά άντρες, είναι τα επτά χιλιάδες χρόνια, δηλαδή οι επτά αιώνες, με τους οποίους συνέζησε η φύση των ανθρώπων, θα λάβει όχι χωρίς λόγο και τον τόπο της δέουσας θεωρίας. Σε κανέναν δε από αυτούς τους επτά άντρες, δηλαδή τους επτά αιώνες, στη μελλοντική ζωή δεν θα είναι γυναίκα, και δεν θα ανήκει η φύση μας, επειδή έλαβε τέλος η χρονική φύση, και πλέον αυτήν (την φύση) την έχει παραλάβει ο όγδοος άντρας, ο ατελεύτητος αιώνας, που δεν έχει τέλος.
(Αγίου Μαξίμου Ομολογητού Ρ.G. 90, 392 και Φιλοκαλία 14Β, 241)
2) Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός:
Ο Πατροκοσμάς, ο μεγάλος αυτός διδάσκαλος και Προφήτης της Εκκλησίας μας, ο οποίος έζησε τον 18ο αιώνα (1714-1779) μας λέγει τα εξής πολύ σημαντικά για το θέμα μας:
«Ένα πράγμα θα σας φανερώσω χριστιανοί μου, το ηξεύρω πως θα σας καύσω την καρδία, είνε φοβερόν και λυπηρόν,τρέμει η καρδιά μου να το ειπώ, αλλά τι να κάμω, οπού μου λέγει ο Χριστός μας πως ανίσως και δεν το φανερώσω, με θανατώνει και με βάνει εις την κόλασιν; Μας φανερώνει η θεία Γραφή, το άγιον και ιερόν Ευαγγέλιον, πως εις τον όγδοον αιώνα θα γίνη το τέλος του κόσμου και μέλλει να χαλάση τούτος ο κόσμος».
(Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, Διδαχή Δ’ (Ἰωάν.Μενούνου) «Πατροκοσμᾶς» σελ. 124)
Ο Άγιος Κοσμάς λοιπόν, μας λέει και αυτός ξεκάθαρα και κατηγορηματικά, ότι το τέλος του κόσμου θα γίνει κατά τον όγδοον αιώνα, που δεν είναι άλλος από την 8η χιλιετία.
3) Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός:
Αλλά και ο Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, μας μιλάει για το ότι το τέλος του κόσμου θα γίνει τον έβδομο-όγδοο αιώνα.
«Λέγονται λοιπόν επτά αιώνες του κόσμου αυτού, δηλαδή από την κτίση του ουρανού και της γης ως την κοινή συντέλεια και ανάσταση των ανθρώπων. Γιατί υπάρχει συντέλεια μερική, που είναι ο θάνατος του καθενός. υπάρχει όμως και κοινή και οριστική συντέλεια, όταν θα γίνει η κοινή ανάσταση των ανθρώπων. Εξάλλου όγδοος αιώνας είναι ο μελλοντικός». Και αλλού:
«Ο αριθμός οκτώ είναι τύπος του μέλλοντος αιώνος. Διότι όλη η παρούσα ζωή και ο κόσμος θα υπάρχει για επτά αιώνες (7 χιλιετίες) και έπειτα θα λάβει τέλος. Ογδόη δε, αποκαλείται η μέλλουσα ζωή, όπως λέγει ο μέγας εν θεολογία Γρηγόριος...».
(Ἁγίου Ιωάννου Δαμασκηνού, Ρ.G. 94, 861 -
Εκδ. ακριβής Ορθ. Πίστεως, σελ. 96 και Ρ.G. 96, 560 Β)
4) Ο Άγιος Ανδρέας Καισαρείας:
Και ο γνωστός διδάσκαλος και πατέρας της Εκκλησίας μας, Ανδρέας Καισαρείας, μας λέγει ότι τον έβδομο αιώνα θα έλθει η Συντέλεια, ερμηνεύοντας το δέκατο (Ι΄) Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως:
«Μετά τις έξι φωνές του Αγγέλου δεν υπάρχει πολύς χρόνος για να πραγματοποιηθούν όλα όσα έχουν προφητευθεί... αλλά αφού περάσουν οι έξι αιώνες και έλθουν οι ημέρες του εβδόμου αιώνος, που εδώ συμβολίζεται με την έβδομη σάλπιγγα, θα πραγματοποιηθούν όλα όσα έχουν πει οι Προφήτες ότι θα συμβούν για την συντέλεια του κόσμου».
(Ἁγίου Ἀνδρέα Καισαρείας P.G. 106, 308)
5) Άγιος Νείλος ο Αγιορείτης:
Εδώ ο Άγιος Νείλος ο Μυροβλήτης, που έζησε τον 17ο αιώνα εις το Άγιον Όρος, μας λέει ότι η Δευτέρα Παρουσία θα γίνει, όχι μόνον αόριστα κατά τον 8ο αιώνα, δηλαδή την όγδοη χιλιετία, αλλά μάλιστα, κατά τον μεσασμόν του 8ου αιώνος:
«Κατά το έτος 1900 βαδίζοντες προς τον μεσασμόν του 8ου αιώνος, άρχεται ο κόσμος του καιρού εκείνου να γίνεται αγνώριστος.
Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του Αντιχρίστου, θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία... Οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γένουν ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντιχρίστου...Και πάντα ταύτα γενήσονται δια το ότι ο Αντίχριστος θέλει κυριεύση τα πάντα και γενήσεται εξουσιαστής πάσης της Οικουμένης και θα ποιή τέρατα και σημεία κατά φαντασίαν...Και ταύτα πάντα ποιούντες οι δυστυχείς άνθρωποι, διαβιούντες εν ανέσει, μη γνωρίζοντες οι ταλαίπωροι ότι ταύτα εστί πλάνη του Αντιχρίστου... Τότε βλέπων ο Πανάγαθος Θεός την απώλειαν του ανθρωπίνου γένους, θέλει κολοβώση τας ημέρας, δια τούς ολίγους σωζομένους, διότι θέλει πλανήσαι ει δυνατόν και τούς εκλεκτούς. Τότε αιφνιδίως θέλει έλθη η δίστομος ρομφαία και θα θανατώση τον πλάνον και τούς οπαδούς αυτού».
(Προφητεία Ἁγίου Νείλου. Πιστόν ἀντίγραφον ἀπό τό Βιβλίον
«Εὐαγγελικός Κῆπος» τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Σταυροβουνίου Κύπρου)
6) Άγιος Νήφων Επίσκοπος Κωνσταντιανής:
Μία άλλη σημαντική μαρτυρία, για το πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, είναι και του Αγίου Νήφωνα, Επισκόπου Κωνσταντιανής.
Ο Άγιος Νήφωνας έζησε τον 4ον αιώνα μ.Χ. και έφθασε σε πολύ υψηλά μέτρα αγιότητος, αφού πέρασε πρώτα «δια πυρός και σιδήρου».
Αξιώθηκε, μεταξύ πολλών άλλων δωρεών και ευλογιών από τον Θεόν, να του αποκαλυφθούν πολλά μελλοντικά γεγονότα, όπως και το συγκεκριμένο όραμα που θα δούμε εδώ, στο οποίο προσδιορίζεται ο χρόνος της Δευτέρας Παρουσίας, στα μέσα του 7ου αιώνος:
«Μια βραδιά, ο Άγιος Νήφων, αφού τελείωσε την καθιερωμένη νυχτερινή του προσευχή, ξάπλωσε να κοιμηθή πάνω στις πέτρες, όπως πάντα... Μόνος καθώς ήταν, αναλογίστηκε τις αμαρτίες του και θρηνούσε γοερά, γιατί έφερνε στον νου του τη φοβερή ώρα της Κρίσεως. Έξαφνα βλέπει ν’ αποτραβιέται το στερέωμα του ουρανού σαν σεντόνι. Και παρουσιάζεται ο Κύριος Ιησούς Χριστός σε πελώριες διαστάσεις... Έπειτα (ο Κύριος) πρόσταξε να του φέρουν τους Επτά Αιώνες της συστάσεως του κόσμου... Πήρε τον πρώτο Αιώνα, τον άνοιξε και είπε... Κατά τον ίδιο τρόπο ξεφύλλισε τα έξι βιβλία των Αιώνων. Πήρε τέλος το έβδομο και διάβασε: - Η αρχή του εβδόμου Αιώνα σημαίνει το τέλος των αιώνων. Αρχίζει να γενικεύεται η κακία, η πονηρία κι η ασπλαγχνία...Όταν ο Κύριος έφτασε στη μέση του Αιώνα αυτού, παρατήρησε: Τούτο το έσχατο είναι γεμάτο από τη δυσωδία των αμαρτιών, από τ’ ανθρώπινα έργα, που είναι όλα ψεύτικα και βρωμερά: Φθόνοι, φόνοι, ψεύδη, έχθρες, μνησικακίες. Φτάνει πια! Θα το σταματήσω στη μέση. Να πάψη η κυριαρχία της αμαρτίας!
Και λέγοντας αυτά τα ωργισμένα λόγια ο Κύριος έδωσε στον αρχιστράτηγο Μιχαήλ το σύνθημα για την Κρίση...».
(Ἁγίου Νήφωνος Ἐπισκόπου Κωνσταντιανῆς, «Ἕνας Ἀσκητής Ἐπίσκοπος»,
Ἔκδόσεις Ἱερᾶς Μονῆς Παρακλήτου, Ὠρωπός»)
Στο όραμα αυτό του Αγίου Νήφωνα βλέπουμε ότι ο Θεός, λίγο πριν κάνει την Τελική Κρίση, πρόσταξε να του φέρουν τα επτά βιβλία των αιώνων. Το κάθε βιβλίο, αντιπροσώπευε και έναν αιώνα του κόσμου. Μία χιλιετία δηλαδή. Και αφού άνοιξε και διάβασε το πρώτο βιβλίο, το δεύτερο, το τρίτο, έφθασε και στο έβδομο. Ξεφυλλίζοντάς το, έβλεπε ότι οι αμαρτίες των ανθρώπων αυτού του αιώνα είχαν ξεπεράσει κατά πολύ τις αμαρτίες των ανθρώπων των προηγούμενων αιώνων. Όσο προχωρούσε, τόσο χειροτέρευε η κατάσταση. Η βρώμα και η δυσοσμία που απέπνεε, έβγαζε το βιβλίο, ήταν όλο και μεγαλύτερη. Όταν έφθασε στην μέση του εβδόμου βιβλίου-αιώνα, ο Θεός πλέον δεν «άντεξε» και πήρε την απόφαση να σταματήσει, να κόψει στην μέση αυτόν τον αιώνα. Και αμέσως έδωσε διαταγή στους αγγέλους να σαλπίσουν και να ξεκινήσει η ώρα της Κρίσεως.
Τα επτά βιβλία λοιπόν, είναι οι επτά αιώνες του κόσμου. Κάθε αιώνας και χίλια χρόνια.
Πότε λέει ο Άγιος Νήφωνας, ότι ο Θεός θα σταματήσει την ζωή του κόσμου και θα έλθει για να κρίνει ζώντας και νεκρούς;
Τον 7ο αιώνα. Δηλαδή τον αιώνα που ξεκινάει από την έβδομη χιλιετία και λήγει την όγδοη.
Μάλιστα λέει, ότι λόγω των πολλών αμαρτιών και της μεγάλης αποστασίας των ανθρώπων, ο Θεός δεν θα αφήσει να τελειώσει αυτός ο αιώνας (7η-8η χιλιετία), αλλά θα τον σταματήσει, θα τον κόψει περίπου στην μέση, δηλαδή στο 7,5. Πράγματι, το μέσο της έβδομης χιλιετίας που είναι από τα 7.000 χρόνια έως τα 8.000 χρόνια είναι τα 7.500 χρόνια, δηλαδή γύρω στο έτος 2000.
----+----
Επίλογος
Να λοιπόν που γνωρίζουμε πολύ καλά, όχι σύμφωνα με εμένα, αλλά σύμφωνα με τους φωτισμένους Αγίους μας και την ημέρα, αλλά και την ώραν, ακόμη και τήν ακριβή ημερομηνία, που θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας. 25η Μαρτίου ημέρα Κυριακή και ώρα μεσάνυκτα «εν τω μέσω της νυκτός». (Περισότερα στοιχεία και αποδείξεις, ακόμη και για τον χρόνο (2018) της Δευτέρας Παρουσίας, μπορεί να διαβάσει κανείς εκτενώς και αναλυτικά μέσα στο βιβλίο «2018 Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ»).
Πως λοιπόν κάποιοι, επιμένουν να λένε και να ισχυρίζονται ότι, «περί της ημέρας και ώρας εκείνης ουδείς γνωρίζει»;
Και αφού δεν γνωρίζει κανείς, τότε γιατί οι σοφοί και πνευματοφόροι Άγιοί μας, λένε ότι θα γίνει 25η Μαρτίου ημέρα Κυριακή και ώρα 12 της νυκτός, δηλαδή μεσάνυκτα;
Μπορεί κάποιος να μας απαντήσει;
(Αποσπάσματα από το βιβλίον του πατρός Μαξίμου Βαρβαρή
«2018 ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ-Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ»)