- Απάντηση σε όσους ισχυρίζονται ότι «ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί»
- Πρέπει να γνωρίζουμε τον χρόνο της Β΄Παρουσίας ή όχι;
- Απάντηση στον Ο.Τ. και στον π. Σωτήριον Αθανασούλια
- Ορίζουν χρονολογίες για το τέλος του Κόσμου οι Άγιοί και η Εκκλησία μας;
- Πώς τολμά ο π. Μάξιμος και ορίζει ημερομηνίες για το Τέλος του Κόσμου; Είναι άγιος ή Προφήτης;
- Περί Προφητών και Ψευδοπροφητών
Ενστάσεις περί της Δευτέρας Παρουσίας
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
12/10 Συμεών ο Νέος Θεολόγος *
ΟΣΙΟΣ ΣΥΜΕΩΝ, Ο ΝΕΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος, γεννήθηκε το έτος 949 μ.Χ. στη Γαλάτη της Παφλαγονίας από γονείς ευσεβείς και εύπορους, τον Βασίλειο και την Θεοφανώ. Ο θείος του Βασίλειος, ο οποίος κατείχε υψηλή θέση στον αυτοκρατορικό οίκο της Κωνσταντινουπόλεως, προσέλαβε νωρίς τον ανεψιό του κοντά του, όπου, όπως ήταν φυσικό, έτυχε καλής παιδείας. Όμως ο Όσιος δεν έδινε προσοχή και δεν έδειχνε ενδιαφέρον για μάθηση.Κατά την εποχή αυτή ο Συμεών γνωρίστηκε με έναν μοναχό της περιωνύμου Μονής Στουδίου, ο οποίος ονομαζόταν, επίσης, Συμεών. Ο μοναχός αυτός έγινε από την αρχή ο πνευματικός του πατέρας. Όταν κατά το έτος 963 μ.Χ. πέθανε ο θείος του, ο Συμεών προσήλθε στη μονή του Στουδίου, όπου ζητούσε «τὸν ἐκ νεότ...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
29/9 Κυριακός ο Αναχωρητής, Όσιος *
ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Ο ΑΝΑΧΩΡΗΤΗΣ, ΟΣΙΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Όσιος Κυριακός ήταν άνθρωπος που καλλιεργούσε «ὑπομονήν, πραότητα» (Α’ προς Τιμόθεον, στ’ 11). Γι’ αυτό και πέτυχε στην ασκητική του ζωή. Γεννήθηκε στην Κόρινθο το 5ο αιώνα μ.Χ., από Ιερέα πατέρα, τον Ιωάννη. Τη μητέρα του την έλεγαν Ευδοξία και είχε αδελφό τον Αρχιεπίσκοπο Κορίνθου Πέτρο.Από ιερατικό, λοιπόν, γένος ο Κυριάκος, σε νεαρή ηλικία πήγε στα Ιεροσόλυμα και από εκεί στη Λαύρα του Μεγάλου Ευθυμίου. Εκεί, ο Μέγας Ευθύμιος, τον έκανε μοναχό και τον έστειλε στον ασκητή Γεράσιμο. Όταν πέθανε ο Γεράσιμος, ο Κυριακός επέστρεψε στη Λαύρα του Ευθυμίου, όπου με ζήλο καλλιεργούσε τις αρετές του, ώσπου κάποια στάση που έγινε στη Λαύρα του Ευθυμίου τον ανάγκασε να πάει στη Λαύρα του Σουκά. Ε...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Απάντηση σε όσους ισχυρίζονται ότι «ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί»
Παρασκευή, 16 Ιουνίου 2017 - 18988 εμφανίσεις άρθρου
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΕΠΕΙΔΗ Η ΓΡΑΦΗ ΛΕΓΕΙ ΟΤΙ:
«Ο ΚΥΡΙΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ
ΩΣ ΚΛΕΠΤΗΣ ΕΝ ΝΥΚΤΙ»
Πρώτη δημοσίευσις 25/09/2011
«Ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστὲ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ· πάντες ὑμεῖς υἱοὶ φωτός ἐστε καὶ υἱοὶ ἡμέρας».
(Α΄ Θεσ. ε΄, 4)
«Οὕτω καί ὑμεῖς ὅταν ἴδητε ταῦτα πάντα, ΓΙΝΩΣΚΕΤΕ
ὅτι ἐγγύς ἐστιν ἐπί θύραις». (Ματθ. κδ΄, 33)
Προφανώς ψεύδονται, εάν δεν αγνοούν, κάποιοι «μεγάλοι» Γεροντάδες, που έχουν καλλιεργήσει την φήμη των «χαρισματικών» και «σοφών» πνευματικών, όταν προκειμένου να πείσουν τα πνευματικοπαίδια τους, ότι κανείς δεν γνωρίζει την ημέρα και την ώρα που θα έλθει η Δευτέρα Παρουσία, χρησιμοποιούν τους λόγους του Ευαγγελίου μας, που λέγουν ότι, «η ημέρα Κυρίου έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί». [1]
Άρα πως μπορούμε να ξέρουμε πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, αφού αφ’ ενός μεν, ο ίδιος ο Κύριός μας ομολογεί ότι «ουδείς γνωρίζει», αλλά και αφ ἑτέρου, μας λέγει ότι η ημέρα αυτή έρχεται ως κλέπτης μέσα στην νύκτα;
Ξέρει κανείς πότε θα τον κλέψουν ή πότε θα έλθει ο κλέπτης στο σπίτι του; Όχι. Ε, έτσι, λένε, και ο ερχομός της Δευτέρας Παρουσίας.
Θα έλθει ξαφνικά, «ως κλέπτης εν νυκτί», μέσα στη νύκτα, ενώ θα κοιμώμαστε, αναπάντεχα.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Είναι να απορεί κανείς, δυστυχώς, με όλους αυτούς τους σύγχρονους «γεροντάδες», «πνευματικούς», «διδασκάλους» και «ερμηνευτές» της Αγίας Γραφής.
Πως δεν βλέπουν τα οφθαλμοφανή;(!)
Πως δεν καταλαβαίνουν τα αυτονόητα;(!)
Αλλά και το πως διαστρέφουν και χρησιμοποιούν τα λόγια της Αγίας Γραφής και των Αγίων Πατέρων μας, προκειμένου να υποστηρίξουν πάση θυσία και με κάθε κόστος, την γνώμη και άποψή τους, αδιαφορώντας δια το αν χάνονται έτσι χιλιάδες ψυχές εξ αιτίας τους, αλλά ακόμη και οι ίδιοι.
Πραγματικά, δεν ξέρω τι να πω!...
Αλλά, «ει ουν το φως το εν σοι σκότος εστί, το σκότος πόσον;» [2]
Άραγε δεν έχουν διαβάσει ΠΟΤΕ λίγους στίχους κατωτέρω αυτή την επιστολή του Αποστόλου Παύλου που λέγει ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι οι αληθινοί πιστοί ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ την ημέρα της Δευτέρας Παρουσίας ή το παραβλέπουν και το αποκρύπτουν ΕΠΙΜΕΛΩΣ;
Μάλλον και τα δύο:
«Αὐτοὶ γὰρ ἀκριβῶς οἴδατε ὅτι ἡ ἡμέρα Κυρίου ὡς κλέπτης ἐν νυκτὶ οὕτως ἔρχεται. ὅταν γὰρ λέγωσιν, εἰρήνη καὶ ἀσφάλεια, τότε αἰφνίδιος αὐτοῖς ἐφίσταται ὄλεθρος, ὥσπερ ἡ ὠδὶν τῇ ἐν γαστρὶ ἐχούσῃ, καὶ οὐ μὴ ἐκφύγωσιν. ὑμεῖς δέ, ἀδελφοί, οὐκ ἐστὲ ἐν σκότει, ἵνα ἡ ἡμέρα ὑμᾶς ὡς κλέπτης καταλάβῃ· πάντες ὑμεῖς υἱοὶ φωτός ἐστε καὶ υἱοὶ ἡμέρας. οὐκ ἐσμὲν νυκτὸς οὐδὲ σκότους. ῎Αρα οὖν μὴ καθεύδωμεν ὡς καὶ οἱ λοιποί, ἀλλὰ γρηγορῶμεν καὶ νήφωμεν». (Α΄ Θεσ. ε΄, 2-6)
Βλέπετε τί λέγει ο Μέγας Απόστολος των Εθνών Παύλος;
Ότι για εμάς, τους πραγματικά πιστούς, τα αληθινά πρόβατα του Χριστού, δεν θα έλθει ξαφνικά ούτε θα μας πιάσει στον ύπνο όπως ο κλέπτης μέσα στην νύκτα, αλλά ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΥΤΗ, γιατί εμείς είμαστε «ΥΙΟΙ ΦΩΤΟΣ» και όχι «υιοί του σκότους».
Γι΄αυτούς, τους «υιούς του σκότους» θα έλθει «αιφνίδια» ΞΑΦΝΙΚΑ και θα τους πιάσει ΟΛΟΥΣ στον ύπνο και ΔΕΝ θα καταλάβουν από που τους ήλθε, και ΟΧΙ εμάς, «τους υιούς του φωτός» ή όσοι είναι «υιοί φωτός».
Τι πιο σαφές και ξεκάθαρο από αυτό;
Και όμως το παραβλέπουν ΚΑΙ αυτό! Τι να πει κανείς...
Θα ήθελα όμως, να θέσω μερικά ερωτήματα σε όλους αυτούς, για τα οποία βέβαια δεν περιμένω και ούτε πρόκειται φυσικά να πάρω καμμία απάντηση, όπως δεν πήρα εδώ και πολλά χρόνια και σε πολλά άλλα ερωτήματά μου, αφού δεν έχουν ούτε τι να απαντήσουν, αλλά ούτε και πως να με αντικρούσουν και αναιρέσουν.
Δεν πειράζει όμως.
Εγώ κάνω, με την βοήθεια του Θεού, το καθήκον μου, διότι αλλοίμονόν μου εάν σιωπήσω ή σταματήσω να μιλάω για τον Θεόν, «ουαί δε μοι εστιν, εάν μη ευαγγελίζωμαι».[3]
Λέγω αυτά που πρέπει να πω, γράφω αυτά που πρέπει να γράψω, και ο καθένας ας κρίνει μόνος του και ας αναλάβει την ευθύνη των πράξεών του.
Άλλωστε, σύντομα θα φανεί, ποιός έχει δίκαιο και ποιός άδικο.
Ποιός έλεγε αλήθεια και ποιός ψέματα και παραμύθια.
Ποιός προσπαθούσε να «ξυπνήσει» και να προετοιμάσει τους πιστούς για τον ερχομό και την κυριαρχία του Αντιχρίστου, και ποιός να τους αποκοιμήσει και να τους αποπροσανατολίσει από όλα αυτά τα φοβερά δεινά που έρχονται, μετά τον ερχομό του Αντιχρίστου.
Βέβαια, δυστυχώς, τότε θα είναι πάρα-πολύ αργά για... «μερικούς μερικούς», όπως λέει ο λαός μας, με την μόνη διαφορά ότι αυτοί δεν θα είναι «μερικοί», αλλά πάρα «πολλοί»...
Κοντός ψαλμός λοιπόν, αλληλούϊα.
Πάμε όμως στα ερωτήματα:
1) Αν υποθέσουμε, όπως λένε όλοι αυτοί, ότι δεν γνωρίζουμε πότε θα έλθει η Δευτέρα Παρουσία, αφού «ουδείς γνωρίζει» και αφού «ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί» τότε, ερωτούμε:
Οι άνθρωποι που θα ζουν μετά την εμφάνιση του Αντιχρίστου και τον ερχομόν των δύο Μαρτύρων-Προφητών, (Σημείωσις 2/2/17: αναφερόμαστε σε όλους εκείνους που πιστεύουν εις τον ερχομόν των δύο Προφητών μέχρι και σήμερα. Ημείς πλέον όχι όπως απεδείξαμε εις το νέο μας βιβλίον «Η ΕΣΧΑΤΗ ΠΛΑΝΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ») θα γνωρίζουν πότε έρχεται η Δευτέρα Παρουσία ή όχι;
Φυσικά και ΝΑΙ.
Είναι τοις πάσι γνωστόν, ότι μετά την ενθρόνιση του Αντιχρίστου εις τον ναόν του Θεού ως θεός, θα βασιλεύσει για 3,5 χρόνια, όπως λέει η Αγία Γραφή και οι Άγιοί μας. [4]
Άρα, όταν θα γίνει η ενθρόνισή του, εμείς μπορούμε να προσθέσουμε 3,5 χρόνια στο έτος αυτό, και να πούμε με βεβαιότητα το έτος της Δευτέρας Παρουσίας; ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Φυσικά και ΝΑΙ.
Εάν π.χ. ενθρονιστεί το 2014-2015 και προσθέσει κανείς τα 3,5 χρόνια, δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα, ότι θα γίνει το 2018; Θα πρέπει να είναι κανείς Άγιος ή Προφήτης τότε, για να πει κάτι τέτοιο;
Και εάν υποθέσουμε, ότι δεν έρχεται επί των ημερών μας, αλλά έρχεται λ.χ. μετά από 1.000 χρόνια, το 3015, δεν μπορεί πάλι κάποιος μετά την ενθρόνισή του το 3015, να προσθέσει 3,5 χρόνια και να πει ότι η Δευτέρα Παρουσία θα γίνει το 3018;
Φυσικά και μπορεί.
Άρα, σ’ αυτήν την περίπτωση τι γίνονται, ή πως θα εξηγήσουμε τα ανωτέρω χωρία που λέγουν ότι, «ουδείς γνωρίζει» ή ότι «ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί»;
Πως, «ουδείς γνωρίζει» ή έρχεται «ως κλέπτης εν νυκτί», αφού τουλάχιστον 3,5 χρόνια πριν, θα γνωρίζουμε ή θα γνωρίζουν οι άνθρωποι της εποχής του Αντιχρίστου ότι έρχεται η Δευτέρα Παρουσία, και δεν θα έλθει οπότε ξαφνικά, ενώ θα κοιμούνται;
2) Αλλά, ακόμη και εάν κάποιοι ισχυριστούν, ότι τα ανωτέρω δεν ισχύουν, γιατί εμείς είμεθα απλοί και ασήμαντοι άνθρωποι και λόγω των αμαρτιών μας δεν θα μπορέσουμε να καταλάβουμε και να αντιληφθούμε όλα αυτά, και πάλιν κάνουν λάθος, γιατί ο Χριστός μας έχει αντίθετη άποψη, αφού, όταν απευθύνεται εις τους απλούς πιστούς της εποχής του Αντιχρίστου, τους λέγει ότι θα ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία:
«Έτσι και εσείς όταν θα βλέπετε να γίνονται όλα αυτά που σας είπα, θα ξέρετε, θα καταλάβετε ότι είμαι πολύ κοντά, έξω από την πόρτα».[5]
Αλλά παρ’ όλα αυτά, αν ακόμη θέλουν να εμμένουν στην άποψή τους, τότε αν μπορούν, ας μας απαντήσουν και στα κατωτέρω:
Είναι και αυτό τοις πάσι γνωστόν (το ομολογούν άλλωστε και οι ίδιοι), ότι στην περίοδο του Αντιχρίστου ο καλός Θεός μας, θα αποστείλλει προς βοήθεια των πιστών τους δύο Μάρτυρας-Προφήτας.
ΝΑΙ η ΟΧΙ; Φυσικά και ΝΑΙ. (Αποκ. ια’, 3-5)
Δηλαδή, όταν κάποτε θα έλθουν οι δυό αυτοί Μάρτυρες και Προφήτες, στηλιτεύοντας και καταγγέλοντας τον Αντίχριστο και ταυτόχρονα θα μας λένε ότι έρχεται το τέλος σε 3-7 χρόνια (ανάλογα με το πότε ακριβώς θα εμφανιστούν), τι θα λέμε τότε; Ή, τι θα τους πούμε τότε;
«Ποιοί είστε σεις που τολμάτε να λέτε συγκεκριμένη χρονολογία του πότε έρχεται το τέλος, αφού ο ίδιος ο Χριστός λέγει ουδείς γνωρίζει... ή αφού ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης μέσα στην νύκτα»;
Θα γνωρίζουν ή δεν θα γνωρίζουν οι δύο αυτοί Μάρτυρες, ποιός είναι ο Αντίχριστος, πότε θα κάνει ή πότε έκανε την δημόσια εμφάνισή του, πότε θα χρισθεί παγκόσμιος βασιλεύς και θεός επί της γης;
Φυσικά και θα γνωρίζουν, αφού γι’ αυτό θα σταλλούν από τον Κύριό μας.
Θα γνωρίζουν ή δεν θα γνωρίζουν οι δύο αυτοί Προφήτες, το πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία; Αν όχι ακριβή ημερομηνία, τουλάχιστον το έτος που θα γίνει;
Φυσικά και θα γνωρίζουν.
Εδώ γνώριζαν όλοι οι παλαιοί Άγιοι, αλλά και όλοι εμείς οι αμαρτωλοί, ότι η κυριαρχία του Αντιχρίστου θα κρατήσει περίπου 7 χρόνια και δεν θα γνωρίζουν οι δύο Προφήτες, οι οποίοι και θα αποσταλλούν από τον Θεό γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγον, για να στηρίξουν δηλαδή τους πιστούς από την πλάνη του Αντιχρίστου και να τους προετοιμάσουν για τον ερχομό της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου μας;
Το απολυτίκιον του Προφήτη Ηλία τι λέγει; Δεν μας λέγει ότι είναι «ο δεύτερος πρόδρομος της Παρουσίας Χριστού»;
Τι σημαίνει Πρόδρομος; Αυτός που έρχεται λίγο πριν από τον Χριστόν, για να του προετοιμάσει και ανοίξει τον δρόμον.
Άρα οι δύο Προφήτες, θα προετοιμάσουν τους πιστούς για τον ερχομό της Δευτέρας Παρουσίας του Κυρίου μας.
Ή μήπως πιστεύουν κάποιοι σύγχρονοι κληρικοί και θεολόγοι, ότι οι δύο αυτοί «Μάρτυρες-Προφήτες» θα τους λένε, ακολουθώντας την δική τους πλάνη και τακτική, ότι «ναι μεν ήλθε ο Αντίχριστος αλλά μην ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ, συνεχίστε την ζωή σας σαν να μην συμβαίνει τίποτε. Συνεχίστε να τρώτε, να πίνετε, να κοιμάστε, να διασκεδάζετε, να παντρεύεστε, να κάνετε παιδιά, να τα σπουδάζετε, να τους αποταμιεύετε χρήματα για το μέλλον τους, να χτίζετε σπίτια, να φτιάχνετε περιουσίες και άλλα πολλά, γιατί κανείς δεν γνωρίζει πότε θα έλθει ο Κύριός μας για να τον εξοντώσει με την πνοή του στόματός Του;» (!!!)
Τι αστεία και φαιδρά πράγματα!
Ευτυχώς όμως. Δεν θα λένε τέτοιες φαιδρότητες, όπως οι διάφοροι σύγχρονοι ψευτοπνευματικοί, ψευτοκληρικοί και ψευτοθεολόγοι, προκειμένου να αποκοιμίσουν τους πιστούς ή να τους δημιουργήσουν μεγαλύτερη σύγχυση, λόγω της θέσεως και του αξιώματός τους.
Ας μας απαντήσουν λοιπόν, όλοι αυτοί οι κύριοι.
Για όλους εκείνους, τα εκατομμύρια των ανθρώπων που θα ζουν εκείνη την εποχή (όποτε και εάν είναι), πως θα έχει εφαρμογή το «ουδείς γνωρίζει» και το «ο Κύριος έρχεται ως κλέπτης εν νυκτί»; Αφού θα γνωρίζουν ότι σε 3, 4, 5, 6, το πολύ 7 χρόνια, έρχεται ο Χριστός;
Πως για όλους εκείνους, θα ισχύει το «ουδείς γνωρίζει...» και το «ως κλέπτης εν νυκτί»; Πως; Μπορούν να μας απαντήσουν;
Όμως πράγματι, για να μην τους «αδικούμε», έχουν «δίκαιο» για το ότι η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας θα έλθει ξαφνικά, «ως κλέπτης εν νυκτί». Μέσα στη νύκτα. Ενώ θα κοιμώμαστε.
Αλλά για ποιούς, όμως;
1) Για όλους εκείνους, που δεν θα πιστεύουν, ότι ο άνθρωπος αυτός που θα έλθει 7 χρόνια πριν το τέλος του κόσμου με ένα ψεύτικο προσωπείο πραότητος, αγάπης και αλληλεγγύης, θα είναι ο Αντίχριστος.
2) Για όλους εκείνους, που δεν πιστεύουν την αλήθεια του Ευαγγελίου μας και των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων μας.
3) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν μεν στην Αγία Γραφή και στους Αγίους και Θεοφόρους Πατέρες μας, αλλά δυστυχώς, δεν είχαν την ταπείνωση και την διάκριση να καταλάβουν κάποια πράγματα γύρω από τα θέματα αυτά, διεστρεβλώνοντας ταυτόχρονα την αλήθεια για πολλούς και διαφόρους λόγους.
4) Για όλους εκείνους που περιμένουν την «Αναλαμπή της Ορθοδοξίας». Να πάρουμε δηλαδή πίσω την Πόλη, την Κωνσταντινούπολη, να κυριαρχήσουμε σ’ όλο τον κόσμο και μέσα από εμάς -τους Έλληνες- να λάμψει η Ορθοδοξία σε όλο τον κόσμο, για πολλά χρόνια. (Οποία πλάνη και αυτή!)
5) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν ότι έρχεται μία Νέα Τάξη Πραγμάτων και μια Νέα χρυσή Εποχή.
6) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν ότι έρχονται οι «ΕΛ» από το διάστημα για να σώσουν την ανθρωπότητα.
7) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν ότι θα έλθουν οι εξωγήϊνοι, τα «Νεφελείμ» η τα «Ελοχείμ», για να μας σώσουν.
8) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν ότι έχουμε ακόμα εκατομμύρια χρόνια μπροστά μας.
9) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν ότι εάν τελικά καταστραφεί η γη, θα πάμε στο διάστημα για να συνεχίσουμε εκεί τη ζωή μας. Και τέλος,
10) Για όλους εκείνους, που πιστεύουν χίλιες δυό άλλες ανοησίες, ψεύδη και παραμύθια που έχει στήσει και δημιουργήσει πειστικά ανά τους αιώνες ο Διάβολος, προκειμένου να αλλοιώσει και να διαστρεβλώσει την μία και μοναδική αλήθεια του Ευαγγελίου μας, γύρω από το θέμα αυτό και όχι μόνον.
Πράγματι λοιπόν, για όλους αυτούς, η ημέρα του Κυρίου θα έλθει «ως κλέπτης εν νυκτί», σαν τον κλέπτη μέσα στην νύκτα, «ξαφνικά», αφού άλλα θα περιμένουν και άλλα θα συμβούν.
Πράγματι λοιπόν, για όλους αυτούς, θα έλθει «εν νυκτί», μέσα στην «νύκτα», ξαφνικά, αφού θα υπάρχει πλήρες πνευματικό σκοτάδι και θα κοιμούνται όλοι αυτοί, για τα καλά, «τον ύπνο του δικαίου».
Έχει όμως και μία άλλη ερμηνεία, το «ως κλέπτης εν νυκτί».
Ο Κύριός μας, λέγοντας το ανωτέρω χωρίο, απευθύνονταν σε όλους τους ανθρώπους της γης, ανά τους αιώνας, που θα το διάβαζαν, και ήθελε να τους πει ότι πρέπει να προσέχουν, να νήφουν και να είναι πάντοτε έτοιμοι πνευματικά, ανά πάσα στιγμή της ζωής τους, γιατί κανείς πράγματι δεν γνωρίζει πότε θα πεθάνει, πότε θα φύγει και θα αναχωρήσει από αυτήν τη ζωή.
Και ως γνωστόν, ο θάνατος του καθενός μας, αποτελεί για τον καθένα μας την ώρα της Κρίσεως και της Δευτέρας Παρουσίας. Είναι δηλαδή, σαν να γίνεται «αμέσως» μόλις πεθάνουμε η Δευτέρα Παρουσία.
Αφ’ ενός μεν, γιατί σε όποια πνευματική κατάσταση μας βρει ο θάνατος, σ’ αυτήν και θα κριθούμε και αφ’ ετέρου, επειδή μετά θάνατον δεν υπάρχει χρόνος, αφού ο χρόνος είναι δημιούργημα αυτής της ζωής, της υλικής, και είναι μία από τις 4 διαστάσεις του σύμπαντος.
Άλλωστε εάν προσέξουμε, θα δούμε ότι η Εκκλησία μας, όχι τυχαία, ονομάζει τους «νεκρούς» της «κεκοιμημένους», ότι «κοιμούνται» δηλαδή. Πράγματι, με το που πεθαίνουμε κοιμώμαστε μέχρι την ώρα της αναστάσεως των νεκρών, την ώρα δηλαδή της Κρίσεως και της Δευτέρας Παρουσίας, που ουσιαστικά είναι χρόνος μηδενικός, ανύπαρκτος, ή αν θέλετε, πολύ σύντομος, όπως σύντομα και πολύ γρήγορα περνάει ο χρόνος, όταν πέφτουμε το βράδυ για ύπνο και ξυπνάμε το άλλο πρωΐ, λες και έχει περάσει ένα δευτερόλεπτο, ή ένα λεπτό.
Άρα λοιπόν, αφού κανείς δεν γνωρίζει πότε θα πεθάνει, ο θάνατος του καθενός μας έρχεται «ως κλέπτης εν νυκτί». Έρχεται σαν κλέπτης μέσα στην νύκτα. Ενώ κοιμώμαστε, ενώ δεν τον περιμένουμε, και μας "κλέβει" την ψυχή μας, μας παίρνει την ζωή μας.
Και φυσικά αυτό, έχει απόλυτη εφαρμογή παντού και πάντοτε και χωρίς εξαιρέσεις. Σε όλους τους αιώνες και σε όλους τους ανθρώπους. Κανείς ποτέ και πουθενά, δεν ήξερε η δεν μπορούσε να γνωρίζει πότε θα πεθάνει. Από τον πρώτον άνθρωπον τον Αδάμ, μέχρι και τον τελευταίο άνθρωπο της γης. (*)
Έχει εφαρμογή ακόμη και στην περίοδο του Αντιχρίστου και των δύο Προφητών, αφού παρόλο που οι πιστοί θα γνωρίζουν το έτος της Δευτέρας Παρουσίας, δεν θα γνωρίζουν αν θα ζήσουν ή θα πεθάνουν μέχρι τότε. Και άρα και για όλους αυτούς, ο θάνατος (δηλαδή η Δευτέρα Παρουσία) θα έλθει «ως κλέπτης εν νυκτί».
Εάν όμως υποθετικά δεχτούμε την άλλη ερμηνεία που υποστηρίζουν όλοι αυτοί οι «πάνσοφοι», ότι δηλαδή εδώ εννοεί, ότι κανείς δεν γνωρίζει πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία, δεν μπορεί να έχει εφαρμογή για εκατομμύρια ανθρώπους στην εποχή του Αντιχρίστου (όποτε και εάν έλθει αυτή, για να μιλήσω σύμφωνα με αυτούς), αφού όπως απεδείξαμε παραπάνω, εκατομμύρια άνθρωποι μετά την εμφάνιση των δύο Προφητών και του Αντιχρίστου, θα γνωρίζουν πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία.
Ούτε αυτό λοιπόν το επιχείρημα στέκει και ευσταθεί, και ως εκ τούτου έχουν άδικο όλοι αυτοί, και κάνουν τρομερό λάθος όσοι το χρησιμοποιούν για να πείσουν τον κόσμο, ότι τελικά κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου μας.
(Από το βιβλίο του πατρός Μαξίμου "2018 ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ - Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ" σελ. 305-312)
(*)
Εκτός από κάποιες περιπτώσεις που ο Θεός θέλει και επιθυμεί να ενημερώσει κάποιον Άγιον, για την ημέρα και την ώρα της κοιμήσεώς του. Όπως π.χ. με την Παναγία μας. Αυτό όμως έχει να κάνει με τις βουλές και το θέλημα του Θεού, και κανείς δεν μπορεί να πει η να κάνει κάτι, αφού «τις έγνω νουν Κυρίου, και τις αυτού σύμβουλος εγένετο;». [6]
1. Α’, Θεσ. ε’, 2
2. Ματθ. στ’, 23
3. Α’ Κορ. θ’, 16
4. Αποκ. ιγ’, 5, Δανιήλ ζ’, 25, Αγίου Ιππολύτου P.G., 10,
5. «ούτω και υμείς όταν ίδητε ταύτα πάντα, γινώσκετε ότι εγγύς εστιν επί θύραις» (Ματθ. κδ’, 33)
6. Ησαῒας μ’, 13