- Οι αιρέσεις οι πλάνες και τα εγκλήματα του Παπισμού
- Το μεγάλο θαύμα και η παραδειγματική τιμωρία των Παπικών υπό του Αγίου Σπυρίδωνος, εν έτει 1718, που επιβεβαιώνει ότι οι Λατίνοι, είναι αιρετικοί!
- Γιατί ήλθε ο Πάπας στην Ελλάδα; Τι επιδιώκει; Γιατί τον υποδέχθηκαν με ανοικτές αγκάλες οι προκαθήμενοι; Τι κρύβεται πίσω απόλα αυτά;
- Συλλαλητήριο κατά του ερχομού του Πάπα στην Ελλάδα (Βίντεο)
- Ανυπόστατα τα μυστήρια των Παπικών κατά τον Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ
- Ανύπαρκτα τα μυστήρια των παπικών κατά τον Σεβ. Πειραιώς Σεραφείμ
Παπικοί
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
4/10 Ιερόθεος Επίσκοπος Αθηνών *
ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ποτέ δεν μένει χωρίς αποτέλεσμα ο λόγος του Θεού. Γιατί ο θείος λόγος δεν είναι σαν το λόγο των ανθρώπων· είναι λόγος, όπως λέει ο άγιος Απόστολος, "ζων και ενεργής και τομώτερος υπέρ πάσαν μάχαιραν δίστομον...". Ούτε μπορεί κανείς να ξέρη τι αλλοιώσεις κατεργάζεται ο θείος λόγος μέσα στις συνειδήσεις των ανθρώπων, ακριβώς τότε που φαίνεται πως οι άνθρωποι τον απορρίπτουν και τον χλευάζουν. Όταν ο Απόστολος Παύλος πήγε στας Αθήνας και τον άκουσαν να κηρύττη την Ανάσταση, άρχισαν οι σοφοί να τον χλευάζουν. Ήσαν όμως και μερικοί που επίστεψαν, ήσαν εκείνοι - οι λίγοι έστω, επάνω στους οποίους βρήκεν απήχηση και είχεν επίδραση ο θείος λόγος. Αυτοί οι λίγοι, μαζί με τον άγιο Διονύσιο, ήσαν μια γυναίκα "ονόματι Δάμαρις...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
21/9 Ιωνάς ο Προφήτης *
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΩΝΑΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Προφήτης Ιωνάς έζησε επί των βασιλέων Αμασίου και Ιεροβοάμ. Ήταν γιος του Αμαθί και είχε πατρίδα την Γεχθοφέρ, της φυλής Ζαβουλών. Ο Ιωνάς ήταν αυτός, που με θεία νεύση ενθάρρυνε τον Ιεροβοάμ σε πόλεμο κατά του άρχοντα της Συρίας, που κατέληξε σε νίκη του Ισραήλ και αποκατάσταση των συνόρων του. Ο Ιωνάς φέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, πέμπτος μεταξύ των μικρών λεγόμενων προφητών. Βρίσκουμε δε γι’ αυτόν στο ομώνυμο βιβλίο, που κυρίως τον έκανε γνωστό λόγω της ιερής δραματικότητός του. Ο Κύριος τον είχε διατάξει να πάει στη Νινευή, έδρα πλάνης μάταιων καλλωπισμών και οργίων, για να κηρύξει σ’ αυτή και να προφητέψει την καταστροφή της. Ο Ιωνάς όμως, αποφάσισε να λησμονήσει τη διαταγή του Θεού, και έκρινε...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Ανυπόστατα τα μυστήρια των Παπικών κατά τον Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ
Παρασκευή, 10 Αυγούστου 2012 - 8292 εμφανίσεις άρθρου
ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΤΑ "ΜΥΣΤΗΡΙΑ" ΤΗΣ ΠΑΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ.κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Σύμφωνα με τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Πειραιώς, κ.κ. Σεραφείμ, (και συμφωνούμε απόλυτα) ΟΛΑ όσα ενεργούν και πράττουν οι λειτουργοί της Παπικής "εκκλησίας" ή όπως αυτοαποκαλείται και την γνωρίζει ο πολύς κόσμος "Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία" είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ και στερούνται παντελώς της Αγιαστικής Χάριτος του Παναγίου και Τελεταρχικού Πνεύματος, αφού είναι ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ και έχουν αποσχισθεί και αποκοπεί από το σώμα της Εκκλησίας του Χριστού, από τον 11ο μάλιστα αιώνα.
Βέβαια, τα αμέσως επόμενα και εύλογα ερωτήματα που προκύπτουν μετά από τις πολύ ορθές, όμορφες και εύστοχες θεολογικές αυτές θέσεις, και όχι μόνον, του πραγματικά αξιόλογου Μητροπολίτου, είναι:
α) Τι σχέση και τι δουλειά μπορεί να έχουν πλέον οι Ορθόδοξοι με αυτόν τον ΑΡΧΙΑΙΡΕΣΙΑΡΧΗ ΠΑΠΑ και την "εκκλησία" του;
β) Πώς είναι ποτέ δυνατόν, επίσημα, Αρχιερείς, Αρχιεπίσκοποι και Πατριάρχες να τον αποκαλούν "Αγιώτατον εν Χριστώ αδελφόν", "κανονικόν Επίσκοπο" και ως "πρώτον τη τάξει Επίσκοπον";
γ) Πώς είναι ποτέ δυνατόν να συμπροσεύχονται και να συλλειτουργούν κάποιοι "ορθόδοξοι" ιερείς και αρχιερείς ακόμη και Πατριάρχες μαζί του;
δ) Πώς είναι ποτέ δυνατόν να τελούν "μικτούς" γάμους, παντρεύοντας ορθόδοξους με παπικούς μαζί;
ε) Πώς είναι ποτέ δυνατόν πολλοί "ορθόδοξοι" ιερείς και αρχιερείς να αναγνωρίζουν "ιεροσύνη " και "μυστήρια" στους Παπικούς;
ς) Και άραγε όσοι πράττουν όλα αυτά δεν αμαρτάνουν και δεν παραβαίνουν τους Όρους και τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδοξίας μας, όπως λόγου χάριν, τον ΜΕ΄, ΜΣΤ΄& ΞΕ΄Αποστολικούς Κανόνας, τον ΙΔ΄της Δ΄Οικουμενικής Συνόδου, τον ΣΤ΄, ΛΒ΄& ΛΓ΄ της Λαοδικείας, τον Θ΄Τιμοθέου και άλλους πολλούς;
ζ) Όλοι αυτοί δεν θα έπρεπε να τιμωρηθούν και να καθαιρεθούν,
ή να απομονωθούν από το υπόλοιπο σώμα της Εκκλησίας;
η) Δεν θα έπρεπε οι πιστοί να πάψουν να έχουν πνευματική επαφή και επικοινωνία μαζί τους, σύμφωνα με την διδασκαλία (ΛΑ΄Αποστολικός Κανών, ΙΕ’ της Πρωτοδευτέρας κ.α.) και την πράξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και των Αγίων και Θεοφόρων Πατέρων μας;
Και εάν ΝΑΙ, τότε τί κάνει και τι πράττει για όλα αυτά, ο εξαίρετος, κατά τα άλλα, αγαπητός, εκλεκτός και αγωνιστής Μητροπολίτης Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ, ο οποίος απ΄ ότι φαίνεται, μπορεί να ορθοφρονεί, αλλά δεν ορθοπραττεί;
"Μοιχεία γάρ ἐστιν ὦ πανσύνετοι καί τό τῆς κοινωνίας μετέχειν τῶν αἱρετικῶν... Οἱ μέν τέλεον περί τήν πίστιν ἐναυάγησαν, οἱ δέ εἰ και τοῖς λογισμοῖς οὐ κατεποντίσθησαν ὅμως τῇ κοινωνίᾳ τῆς αἱρέσεως συνόλλυνται". (Ἅγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης - PG 99, 1176 & 1164).
π. Μάξιμος
Η Επιστολή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Πειραιώς κ.κ. Σεραφείμ προς τον κ. Ν. Γασπαράκη, Διευθυντήν Γραφείου Τύπου της Παπικής "εκκλησίας"
Άβυσσος αγαπητέ κ. Γασπαράκη η κατάστασις...
Ο κ. Νικ. Γασπαράκης, Διευθυντής του Γραφείου Τύπου της «Ιεράς Συνόδου της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας της Ελλάδος» σχολιάζων το ημέτερο Ανακοινωθέν από 21 τρ. μηνός Σεπτεμβρίου ε.ε. απέφυγε μεθοδικώς να απαντήση επί της ουσίας του Ανακοινωθέντος και στο βασικό ερώτημα που δημοσία ετέθη στον «Αρχιεπίσκοπο» κ. Νικ. Φώσκολο:
Με ποίο δικαίωμα και ποία αρμοδιότητα καταστρατηγεί την νομιμότητα και σε ορθοδόξους μαθητάς ιδιωτικού σχολείου της θρησκευτικής του ενώσεως, τελεί δια λειτουργού του «μυστηριακή πράξη αγιασμού» την οποία θεωρεί ως ανυπόστατον η Ορθόδοξος Καθολική Εκκλησία και για την οποία διαμαρτύρεται εντόνως ο Κανονικός και νόμιμος Επίσκοπος των ειρημένων ορθοδόξων παίδων.
Παρατίθεται μάλιστα εις αντιπαραβολή του γεγονότος η ενεργεία του Ρωμαιοκαθολικού «Αρχιεπισκόπου» Τήνου-Νάξου κ. Νικολάου, να οδηγηθούν κατ’ εντολήν του οι Ρωμαιοκαθολικής πίστεως μαθηταί του Δημοσίου Δημοτικού Σχολείου Εξωμβούργου Τήνου μετά των γονέων των εις Ρωμαιοκαθολικόν Ναόν και εκεί να τελεσθή ο «αγιασμός» ενάρξεως του νέου σχολικού έτους.
Αυτό ήτο το θέμα αλλά ο κ. Γασπαράκης το απεσιώπησε πλήρως δια να καταδείξει το ιδικόν του και της θρησκευτικής του παραδοχής «χριστιανικό ήθος». Εξετράπη ατυχώς δι’ αυτόν σε ύβρεις κατά της ανακοινώσεώς μας και δι’ αυτής του προσώπου μου ισχυριζόμενος ότι «στερούμαι προεχόντως χριστιανικού ήθους και είμαι και ανιστόρητος!!!».
Θα λησμόνησε φαίνεται ο κ. Γασπαράκης πολύ συντόμως τα πρόσφατα ομόφωνα ψηφίσματα των Ιρλανδικού και Ολλανδικού Κοινοβουλίων για τις χιλιάδες κακουργηματικές και αίσχιστες πράξεις παιδεραστίας των Ρωμαιοκαθολικών θρησκευτικών λειτουργών, που μεθοδικά συνεκάλυψε ο πρότριτα «μακαριοποιηθείς» Πάπας Ιωάννης-Παύλος Β΄.
Θα λησμόνησε φαίνεται ο κ. Γασπαράκης τις συνεχείς απολογίες στο διαδίκτυο των ομοπίστων του «καρδιναλίων και αρχιεπισκόπων» στις Η.Π.Α. και τα εκατομμύρια δολλάρια των αποζημιώσεων στα θύματα της φρικώδους παιδεραστίας του Ρωμαιοκαθολικού «χριστιανικού ήθους».
Μήπως μπορεί να μας πληροφορήσει ο Εντιμότατος κ. Γασπαράκης γιατί την στιγμή που η Κεντρική Τράπεζα της Ιταλίας Bank Italia συμπεριέλαβε το IOR (ιδιοκτησίας του Βατικανού) στους εξωκοινοτικούς χρηματοοικονομικούς ομίλους που θα πρέπει να ελέγχωνται με βάση την Νομοθεσία για την καταπολέμηση της ανακύκλωσης βρώμικου χρήματος το Βατικανό απέσυρε τα κεφάλαιά του από 9 ιταλικές τράπεζες για να τα μεταφέρει στην Γερμανία (πατρίδα του νυν Πάπα);
Η ιταλική δικαιοσύνη είχε δεσμεύσει τα εκατομμύρια Ευρώ του IOR (ιδιοκτησίας του Βατικανού) που ταξίδευαν χωρίς τις νόμιμες διαδικασίες από το θησαυροφυλάκιο του Βατικανού στην JP Morgan Frankfurt και την Banca Fuccino ενώ η Τράπεζα Banco Artigiano είχε ειδοποιήσει τις εισαγγελικές αρχές ότι το IOR (ιδιοκτησίας του Βατικανού) είχε ζητήσει την πραγματοποίηση δύο τραπεζικών συναλλαγών αποφεύγοντας τις νόμιμες διαδικασίες.
Μήπως μπορεί να μας πληροφορήση ο εντιμότατος κ. Γασπαράκης γιατί το Αμερικανικό Υπουργείο Οικονομικών προειδοποίησε ότι το Βατικανό είναι «ευάλωτο» στο ξέπλυμα βρώμικου χρήματος και το κατέταξε μαζί με την Υεμένη, την Ρουμανία και το Βιετνάμ;
Γνωρίζει ο εντιμότατος κ. Γασπαράκης ότι σύμφωνα με την Απόφαση του Δικαστηρίου της Ρώμης το 2010 η Cosa Nostra (Ιταλική μαφία) είχε μεγάλες καταθέσεις στο IOR (ιδιοκτησίας του Βατικανού) και στην Banco Ambrosiano του Βατικανού; Γνωρίζει ότι το IOR (ιδιοκτησίας του Βατικανού) φυλάσσει τα οικονομικά μυστικά του Βατικανού στον φορολογικό παράδεισο των νήσων Kaiman της Καραϊβικής και ότι η Κεντρική Τράπεζα του Βατικανού APSA έχει πάρει το πράσινο φως για την έκδοση κερμάτων σε Ευρώ παρά το ότι δεν παρέχει κανένα εχέγγυο διαφάνειας;
Άβυσσος αγαπητέ κ. Γασπαράκη η κατάστασις και μάλιστα εν ονόματι του σταυρωθέντος υπέρ της του κόσμου ζωής και σωτηρίας Κυρίου Ιησού Χριστού. Αυτά όμως είναι τα απότοκα και τα οψώνια της σχάσεως από το σώμα της Εκκλησίας.
Όσον αφορά στα ρητορικά ερωτήματα του κ. Γασπαράκη και στην ένστασή του περί ιστορικού ελλείματός μας απαντώμεν ότι η όντως Η΄ Οἰκουμενική Σύνοδος που συνήλθε στην Κωνσταντινούπολη το 879-880 με την συμμετοχή και του τότε ορθοδόξου Πάπα παλαιάς Ρώμης Ιωάννου του Η΄ διά των αντιπροσώπων του και της οποίας απεδέχθη πλήρως τα Πρακτικά εδογμάτισε ότι το filioque αποτελεί αίρεση διότι ανατρέπει και συγχέει τα ιδιώματα των Θείων Προσώπων της Παναγίας Τριάδος και επομένως το Πατριαρχείο της Δύσεως και η καθέδρα του παλαιάς Ρώμης αποδεχθέντα την λατινική κακοδοξία του filioque από το 1009 κατέστησαν κακόδοξα και αιρετικά, απεκόπησαν από το ένα και μοναδικό σώμα της Μιας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας με κεφαλή τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, εστερήθησαν της χάριτος του Παναγίου Πνεύματος ως αποδεικνύει η σήψις του Ρωμαιοκαθολικού «αγιασμού» και ευρίσκονται υπό τας αράς και τα αναθέματα των αγίων και Θεοφόρων Πατέρων.
Αυτή είναι η πίστις της αδιαιρέτου Εκκλησίας την οποίαν επανέλαβον οι Σύνοδοι του 1009, του 1054, του 1089 εν Κωνσταντινουπόλει, η Ενδημούσα του 1170-1178, του 1273 εν Κωνσταντινουπόλει, η πρώτη και δευτέρα Σύνοδοι εν Βλαχέρναις Κωνσταντινουπόλεως, του 1324 εν Νυμφαίω, η όντως Θ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος του 1341-1351 εν Κωνσταντινουπόλει, του 1441 εν Ρωσσία, του 1443 και του 1672 εν Ιεροσολύμοις, του 1484, του 1642, του 1672, του 1722, του 1727, του 1838, του 1848 και του 1895 εν Κωνσταντινουπόλει και τέλος του πανορθοδόξου Συνεδρίου εν Μόσχα το 1948.
Μετά λοιπόν τόσες Συνοδικές Διαγνώμες και Αποφάσεις για τα «αντίθεα παπικά ανοσιουργήματα και την ματαιόφρονα και σατανικήν των παπικών αίρεσιν» (Εγκύκλιος της εν Κων/πόλει Συνόδου του έτους 1838) και την απάντησιν των Ορθοδόξων Πατριαρχών της Ανατολής προς τον Πάπα Πίον τον Θ (1848) κατά την οποίαν «τούτων των πλατυνθεισών... επί μέγα μέρος της οικουμένης αιρέσεων, ην ποτε ο Αρειανισμός, έστι δε σήμερον και ο Παπισμός...» μπορεί να αρθρωθεί οποιοσδήποτε σοβαρός λόγος μετά και την κατακρήμνιση και σε άλλες κακοδοξίες και αιρέσεις του Ρωμαιοκαθολικισμού για «δύο πνεύμονες» ή για «αδελφές εκκλησίες» που από πρόδηλη σκοπιμότητα διασπείρονται;
Όσον αφορά στις δηλώσεις του ευψύχου και αγωνιστού Μακ. Αρχιεπισκόπου Κύπρου κ. Χρυσοστόμου, ευχερώς αντιλαμβανόμεθα ότι ανεζήτει απεγνωσμένα βοήθειαν εις τα διεθνή φόρα για την μαρτυρική του πατρίδα και αντ’ αυτής έλαβε υπό του προσκληθέντος και κατέχοντος αντικανονικώς τον θρόνον της παλαιάς Ρώμης Βενεδίκτου ΙΣΤ΄ τήν ευχήν για «καλήν υπομονήν»!!!
Τέλος όσον αφορά στην νομικήν υφήν του θέματος «ενημερώνομεν» τον ειδικό κ. Γασπαράκη ότι θα τα είπωμεν καλώς ως πολιτικώς πλέον ενάγοντες.
Ο Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ
+ Ο Πειραιώς Σ Ε Ρ Α Φ ΕΙΜ
Πηγή:http://www.imp.gr/index.php/2012-03-27-20-22-23/104-anakoinwthen-20120926a
Σημείωσις Συντάκτου "ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ": Οι τονισμοί και υπογραμμίσεις είναι ιδικές μας