Εορτολόγιο: 24/11 Κλήμης, Επίσκοπος Ρώμης Ιερομάρτυς *... 13:52 - 24/11/2025
Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύνδεσμος

  • Γενικά Θέματα
  • Ο Σύνδεσμός μας
  • πατήρ Μάξιμος
  • Αντιαιρετικά
  • Εσχατολογικά
  • Εκδόσεις
  • Φωτό & Βίντεο

Παπικοί

  • Γιατί οι Παπικοί είναι Αιρετικοί
  • Ανύπαρκτα τα μυστήρια των παπικών κατά τον Σεβ. Πειραιώς Σεραφείμ
  • Οι αιρέσεις οι πλάνες και τα εγκλήματα του Παπισμού
  • Το μεγάλο θαύμα και η παραδειγματική τιμωρία των Παπικών υπό του Αγίου Σπυρίδωνος, εν έτει 1718, που επιβεβαιώνει ότι οι Λατίνοι, είναι αιρετικοί!
  • Γιατί ήλθε ο Πάπας στην Ελλάδα; Τι επιδιώκει; Γιατί τον υποδέχθηκαν με ανοικτές αγκάλες οι προκαθήμενοι; Τι κρύβεται πίσω απόλα αυτά;
  • Συλλαλητήριο κατά του ερχομού του Πάπα στην Ελλάδα (Βίντεο)
  • Ανυπόστατα τα μυστήρια των Παπικών κατά τον Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ

Ενότητες

  • H Ορθόδοξη Πίστη μας
  • Αγία Γραφή
  • Αρχιερείς: Οι Διαχρονικοί Σταυρωτές του Ι. Χριστού
  • Δωδεκαθεϊστές - Παγανιστές
  • Η «Αναλαμπή» της Ορθοδοξίας
  • Θεολογικά-Απολογητικά-Αντιρρητικά
  • Λόγοι των Αγίων μας
  • Μασσωνία
  • Μοναχοί και Μοναχισμός
  • Μονοφυσίτες
  • Οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης
  • Οικουμενισμός - Πανθρησκεία
  • Παπικοί
  • Περί του Τιμίου Σταυρού
  • Περί των Αγίων Εικόνων
  • Περί των Κεκοιμημένων και των Ψυχών
  • Προτεστάντες
  • Το Σύμβολον της Πίστεώς μας
  • Υπεραγία Θεοτόκος - Παναγία
  • Χιλιαστές - Μάρτυρες του Ιεχωβά
Βυζαντινή Μουσική

Φωτό & Βίντεο






Δείτε περισσότερο υλικό »

Δημοφιλή Άρθρα

  • Σύντομο Βιογραφικό π. Μαξίμου
  • Ας Μετανοήσουμε ΟΛΟΙ, γιατί ΣΥΝΤΟΜΑ θα γίνει η Β΄ Παρουσία του Κ.Η.Ι. Χριστού!
  • Αγαπητοί μας φίλοι! Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου μας
  • Καλώς Ήλθατε στα Εσχατολογικά
  • Η Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα. Τι εορτάζουμε καθημερινά.
  • Εικόνες και videos
  • Ο Προφήτης Δανιήλ αποκαλύπτει το πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία
  • Ομολογία Πίστεως - Αποτείχισις - Διακοπή κοινωνίας πατρός Μαξίμου (Κυριακή Ορθοδοξίας 2011)
  • Διάφορες Δραστηριότητες
  • Ο Αντίχριστος Ήλθεν 1983,2013

Εορτολόγιο (νέο ημ.)

24/11 Κλήμης, Επίσκοπος Ρώμης Ιερομάρτυς *


 ΑΓΙΟΣ ΚΛΗΜΗΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΡΩΜΗΣ         ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ   Μέσα στα πρώτα συγγράμματα των ιερών Πατέρων της Εκκλησίας είναι η Επιστολή προς Κορινθίους του Αποστολικού Πατρός Κλήμεντος, Επισκόπου Ρώμης, του οποίου η Εκκλησία σήμερα τιμά την μνήμη. Την Επιστολή αυτή, που αποπνέει μίαν αγίαν απλότητα και ταπεινοφροσύνη, θα έπρεπε, αν ήταν τρόπος, οι χριστιανοί να την διαβάζουν μαζί με την Καινή Διαθήκη. Τόσο είναι διδακτική και τόσο εποικοδομητικά επιδρά στην ψυχή του αναγνώστη. Κύριο θέμα της Επιστολής είναι η ενότης της Εκκλησίας, η ομόνοια και η ειρήνη μεταξύ των χριστιανών. Αναφέρει παραδείγματα των καταστρεπτικών αποτελεσμάτων της έχθρας, μιλά για τις μεγάλες ευεργεσίες του Θεού προς τον κόσμο και μέσα στα άλλα γράφει: "Οράτε, αγαπητοί, μη αι ευεργεσίαι α...
Περισσότερα »

Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)

11/11 Θεόδωρος ο Στουδίτης Ομολογητής *


ΑΓΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ       ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ   Μια από τις πιο σεβαστές τάξεις των αγίων της Εκκλησίας μας είναι και οι ομολογητές. Σε αυτή την τάξη ανήκουν οι άγιοι της Εκκλησίας μας, οι οποίοι έδωσαν τη μαρτυρία της πίστεώς τους, χωρίς να υπολογίσουν τις συνέπειες της ομολογίας τους αυτής. Δεν θα ήταν υπερβολικό να υποστηρίξουμε πως η Εκκλησία μας είναι απόλυτα στηριγμένη στους αγώνες των αγίων ομολογητών Της, στη δισχιλιόχρονη πορεία Της στην ιστορία.   Ένας από τους μεγάλους ομολογητές της Ορθοδοξίας είναι και ο άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο οποίος έδρασε σε μια πολύ ταραγμένη για την Εκκλησία ιστορική περίοδο. Πρόκειται για την φοβερή εικονομαχική έριδα, η οποία συντάραξε τη βυζαντινή κοινωνία για περισσότερο από έναν αιώνα (726-842) ...
Περισσότερα »

Newsletter

Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας

Γιατί οι Παπικοί είναι Αιρετικοί

Παρασκευή, 14 Νοεμβρίου 2025 - 7044 εμφανίσεις άρθρου

ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ

(ΟΙ ΠΙΟ  ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΣ ΤΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ)
 






Σύμφωνα με την Δογματική διδασκαλία της διαχρονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας μας (και όχι της εκάστοτε Διοικούσης Εκκκλησίας-Συνόδου) ο Παπισμός είναι αίρεσις, καθώς  και μήτρα πολλών αιρέσεων και πλανών. 
 

Η πρώτη και μεγαλύτερη αίρεσίς τους είναι η διδασκαλία του Filioque, της εκπορεύσεως δηλαδή του Αγίου  Πνεύματος και εκ του Υιού, η οποία είναι αντίθετη με όσα ο ίδιος ο Κύριός μας ο Ιησούς Χριστός, εδίδαξε περί του Αγίου Πνεύματος:

«Ὅταν δὲ ἔλθῃ ὁ παράκλητος ὃν ἐγὼ πέμψω ὑμῖν παρὰ τοῦ πατρός, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας ὃ παρὰ τοῦ πατρὸς ἐκπορεύεται, ἐκεῖνος μαρτυρήσει περὶ ἐμοῦ». (1)


Είναι ακόμη αντίθετη και με το Σύμβολον της Πίστεώς μας, (το οποίον ήτο κοινόν και διά την Ανατολικήν και διά την Δυτικήν Εκκλησίαν, τουλάχιστον μέχρι και τον 8ον και 9ον αιώνα) το οποίον σαφέστατα και ξεκάθαρα μας λέγει ότι το Άγιον Πνεύμα εκπορεύεται ΜΟΝΟΝ εκ του Πατρός: 
«Καί εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον, τό κύριον, τό ζωοποιόν, τό ἐκ τοῦ Πατρός ἐκπορευόμενον, τό σύν Πατρί καί Υἱῶ συμπροσκυνούμενον καί συνδοξαζόμενον, τό λαλήσαν διά τῶν προφητῶν». (Ἄρθρον 8ον)


Σύνολος ακόμη ο χορός των Αγίων Πατέρων και σε Συνόδους και ξεχωριστά θεωρούν τον Παπισμό αίρεση, διότι εκτός του Filioque παρήγαγε και πλήθος άλλων πλανών, όπως το πρωτείο και το αλάθητο του πάπα, τα άζυμα, το καθαρτήριο πυρ, την άσπιλο σύλληψη της Θεοτόκου, την κτιστή Χάρη, την εξαγορά των αφέσεων (indulgentiae), την βλάσφημη θεωρία του Ανσέλμου περί «θείας ικανοποιήσεως»· άλλαξε όλη σχεδόν την διδασκαλία και πράξη για το Βάπτισμα, το Χρίσμα, την Θεία Ευχαριστία και τα άλλα μυστήρια και μετέτρεψε την Εκκλησία σε κοσμικό κράτος.

 


Ο σημερινός Παπισμός παρεξέκλινε πολύ περισσότερο του μεσαιωνικού Παπισμού από την διδασκαλία της Εκκλησίας,  ώστε δεν αποτελεί πλέον συνέχεια της αρχαίας  Δυτικής Εκκλησίας.

Εισήγαγε πλήθος νέων υπερβολών στην «Μαριολογία», όπως την διδασκαλία περί της Θεοτόκου ως «συλλυτρώτριας» (corredemptrix) του ανθρωπίνου γένους.


Ενίσχυσε την «Χαρισματική Κίνηση» πεντηκοστιανικών ομάδων, δήθεν πνευματοκεντρικών.

Υιοθέτησε ανατολικές πνευματικές μεθόδους προσευχής και διαλογισμού.

Εισήγαγε νέες καινοτομίες στη Θεία Λατρεία, όπως τους χορούς και τα μουσικά όργανα. Εσυντόμευσε και ουσιαστικά κατέστρεψε την Θεία Λειτουργία. 

Στον χώρο του Οικουμενισμού έθεσε τις βάσεις για την Πανθρησκεία με την Β’ Βατικάνειο Σύνοδο, αναγνωρίζοντας την «πνευματική ζωή» των αλλοθρήσκων.


Εξακολουθεί να στηρίζει την «Ουνία», αυτήν την καρικατούρα της Ορθοδοξίας, με την οποία ως δούρειο ίππο εξαπατά και προσηλυτίζει πιστούς,  διαψεύδοντας έτσι πανηγυρικά τις δήθεν ειλικρινείς προθέσεις της για ένωση.

Γενικώς υπάρχει ριζική αλλαγή του Παπισμού και στροφή προς τον Προτεσταντισμό μετά την Β’ Βατικάνειο Σύνοδο, ως και υιοθέτηση διαφόρων "πνευματικών" κινημάτων της «Νέας Εποχής».



Κατά τον Άγιο Συμεών Θεσσαλονίκης, τον Μυσταγωγό, ο Παπισμός προκάλεσε στην Εκκλησία μεγαλύτερη ζημία από όση προκάλεσαν όλες μαζί οι αιρέσεις και τα σχίσματα.

 

Οι Ορθόδοξοι είχαμε κοινωνία με τους προ του σχίσματος πάπες και πολλούς πάπες τους εορτάζουμε ως αγίους. Όμως οι μετά το σχίσμα πάπες είναι αιρετικοί και αντίχριστοι, σύμφωνα και με τα λόγια του μεγάλου και σύγχρονου Αγίου μας Κοσμά του Αιτωλού:
«Ὁ ἕνας ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ εἶναι ὁ ΠΑΠΑΣ, καί ὁ  ἕτερος εἶναι αὐτός πού εἶναι στό κεφάλι μας...  αὐτοί οἱ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ εἶναι εἰς τήν ΑΠΩΛΕΙΑΝ...». .(2)


Έπαυσαν να είναι διάδοχοι στον θρόνο της Ρώμης, δεν έχουν αποστολική διαδοχή, επειδή δεν έχουν την πίστη των Αποστόλων και των Πατέρων. Δια τον λόγο αυτόν τον εκάστοτε πάπα «οὐ μόνον οὐ κοινωνικόν ἔχομεν, ἀλλά καί αἱρετικόν ἀποκαλοῦμεν».


Και όπως λέγει ο Άτλας της Ορθοδοξίας Μάρκος ο Ευγενικός: «Ἡμεῖς δι’ οὐδέν ἄλλο ἀπεσχίσθημεν τῶν Λατίνων, ἀλλ’ ἤ  ὅτι εἰσίν οὐ μόνον σχισματικοί, ἀλλά καί αἱρετικοί».(3) 

 

Λόγω όλων αυτών των αιρέσεων και βλασφημιών, ιδιαιτέρως  εναντίον του Αγίου Πνεύματος με την διδασκαλία περί του Filioque, έχασαν το Άγιο Πνεύμα, και όλα σ’ αυτούς είναι αχαρίτωτα. Κανένα μυστήριό τους δεν είναι έγκυρο σύμφωνα με την διδασκαλία των Αγίων Πατέρων και κατά τον Άγιο Συμεών:

«Βλασφημοῦσιν ἄρα οἱ καινοτόμοι καί πόρρω τοῦ Πνεύματος εἰσί, βλασφημοῦντες κατά τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καί οὐκ ἐν αὐτοῖς ὅλως τό Πνεῦμα τό Ἅγιον· διό καί τά αὐτῶν ἀχαρίτωτα, ὡς τήν χάριν τοῦ Πνεύματος  ἀθετούντων  καί ὑποβιβαζόντων αὐτό... διό καί τό Πνεῦμα οὐκ ἐν αὐτοῖς τό Ἅγιον, καί οὐδέν πνευματικόν ἐν αὐτοῖς καί καινά πάντα καί  ἐξηλλαγμένα τά ἐν αὐτοῖς καί παρά τήν θείαν παράδοσιν».(4)

 





Παραπομπές

(1) (Ιω. ιε΄ , 26)

(2)  Άγιος Κοσμάς Διδαχή Η’ (Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, Διδαχές, εις Ι. ΜΕΝΟΥΝΟΥ, εκδόσεις «Τήνος», Αθήνα,)

(3) Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός εν τη ΚΕ’ συνελεύσει της ψευδοσυνόδου Φεράρας. Βλέπε και Ιερόν Πηδάλιον ερμηνεία ΜΣΤ’ Αποστ. Καν., σελ. 55

(4) Διάλογος 23, PG 155, 120-121. Επιστολή περί των Μακαρισμών 5, εν D. BALFOUR, Συμεών αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης (1416/17-1429), Έργα Θεολογικά, Ανάλεκτα Βλατάδων 34, Θεσσαλονίκη 1981, σελ. 226

 

Επιστροφή στην αρχή ↑
επισκέψεις από 24/8/2005
Γενικά Θέματα | Ο Σύνδεσμός μας | πατήρ Μάξιμος | Αντιαιρετικά | Εσχατολογικά | Το περιοδικό μας | Εκδόσεις | Φωτό & Βίντεο | Επικοινωνία
Άγιος Κοσμάς Ο Αιτωλός - Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύνδεσμος © 2011 Δημιουργία & Φιλοξενία WEXGroupTM