- Το χαρμόσυνο μήνυμα της Αναστάσεως
- Η απάντηση του π. Μαξίμου στα όσα συκοφαντικά και απαράδεκτα είπε Εβραίος Ραββίνος εναντίον του Αγίου Κοσμά
- Πασχαλινό μήνυμα του πατρός Μαξίμου
- Επιτρέπουν οι Άγιοι και η Εκκλησία μας να μιλάμε για το Αντίχριστον;
- Χρειάζεται οι πιστοί να γνωρίζουν τον χρόνον της Β΄Παρουσίας;
- Η δήθεν καταδίκη του βιβλίου του π. Μαξίμου από την ΔΙΣ
- Χριστουγεννιάτικο Μήνυμα
- Αρχιερείς των εσχάτων χρόνων!
- Άρθρα - Ομιλίες
- Περί Παλαιάς Διαθήκης (Μέρος Β’)
- Περί Παλαιάς Διαθήκης (Μέρος Α’)
- Αποπροσανατολισμός από τα ΜΜΕ
- Ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής και οι Άγιοι μας για την Ορθόδοξη Πίστη
- Περί Χριστουγέννων
- Περί Λαοσυνάξεων της Εκκλησίας μας
- Περί Ηλεκτρονικών καρτών και ταυτοτήτων
- Ένας Λαός, ένα Ράϊχ... ένας Big Brother
Άρθρα-Ομιλίες
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
4/10 Ιερόθεος Επίσκοπος Αθηνών *
ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΟΘΕΟΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ποτέ δεν μένει χωρίς αποτέλεσμα ο λόγος του Θεού. Γιατί ο θείος λόγος δεν είναι σαν το λόγο των ανθρώπων· είναι λόγος, όπως λέει ο άγιος Απόστολος, "ζων και ενεργής και τομώτερος υπέρ πάσαν μάχαιραν δίστομον...". Ούτε μπορεί κανείς να ξέρη τι αλλοιώσεις κατεργάζεται ο θείος λόγος μέσα στις συνειδήσεις των ανθρώπων, ακριβώς τότε που φαίνεται πως οι άνθρωποι τον απορρίπτουν και τον χλευάζουν. Όταν ο Απόστολος Παύλος πήγε στας Αθήνας και τον άκουσαν να κηρύττη την Ανάσταση, άρχισαν οι σοφοί να τον χλευάζουν. Ήσαν όμως και μερικοί που επίστεψαν, ήσαν εκείνοι - οι λίγοι έστω, επάνω στους οποίους βρήκεν απήχηση και είχεν επίδραση ο θείος λόγος. Αυτοί οι λίγοι, μαζί με τον άγιο Διονύσιο, ήσαν μια γυναίκα "ονόματι Δάμαρις...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
21/9 Ιωνάς ο Προφήτης *
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΙΩΝΑΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Προφήτης Ιωνάς έζησε επί των βασιλέων Αμασίου και Ιεροβοάμ. Ήταν γιος του Αμαθί και είχε πατρίδα την Γεχθοφέρ, της φυλής Ζαβουλών. Ο Ιωνάς ήταν αυτός, που με θεία νεύση ενθάρρυνε τον Ιεροβοάμ σε πόλεμο κατά του άρχοντα της Συρίας, που κατέληξε σε νίκη του Ισραήλ και αποκατάσταση των συνόρων του. Ο Ιωνάς φέρεται στην Παλαιά Διαθήκη, πέμπτος μεταξύ των μικρών λεγόμενων προφητών. Βρίσκουμε δε γι’ αυτόν στο ομώνυμο βιβλίο, που κυρίως τον έκανε γνωστό λόγω της ιερής δραματικότητός του. Ο Κύριος τον είχε διατάξει να πάει στη Νινευή, έδρα πλάνης μάταιων καλλωπισμών και οργίων, για να κηρύξει σ’ αυτή και να προφητέψει την καταστροφή της. Ο Ιωνάς όμως, αποφάσισε να λησμονήσει τη διαταγή του Θεού, και έκρινε...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Περί Ηλεκτρονικών καρτών και ταυτοτήτων
Τετάρτη, 15 Μαρτίου 2000 - 17062 εμφανίσεις άρθρου
ΟΙ ΝΕΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
Σχετικό με την παραλαβή των Νέων Ταυτοτήτων από τα Σώματα Ασφαλείας. Τι συμβαίνει τελικά;
Του π. Μαξίμου Μοναχού
Μάρτιος 2000
Θεωρήσαμε σκόπιμον επειδή η Κυβέρνησις ανεκοίνωσε (“Έθνος” 19-2-2000) ότι εντός ολίγου θα εκδώσει τις Ν. Ηλεκτρονικές Ταυτότητες οι οποίες συνδέονται άμεσα και με την Συνθήκη Σενγκεν (όρα Εγκύγκλιο 2641 Ι. Συνόδου) να πούμε λίγα λόγια για το θέμα αυτό προς ενημέρωσιν των αγαπητών αναγνωστών μας, έπειτα μάλιστα από τον μεγάλο θόρυβο και την ανησυχία που δημιουργήθηκε σε χιλιάδες πιστούς Χριστιανούς.
Τα τελευταία χρόνια είμαστε όλοι μάρτυρες μιας μεγάλης προπαγάνδας που ενεργείται υπέρ της “Νεας Εποχής” και υπέρ της “Νεας Ελλάδος”, η οποία από φτωχό και ανίσχυρο κράτος που υπήρξε στο παρελθόν, έχει μεταμορφωθεί σε ένα κράτος “ισοδύναμο” των υπολοίπων Ευρωπαϊκών Κρατών που υπόκειται στούς ίδιους νόμους και έχει τα ίδια δικαιώματα με τα υπόλοιπα Κράτη της Ευρώπης. Και αυτό είναι μία πραγματικότητα, διότι με τις υπογραφές της Ελλάδος των Συνθηκών Μααστριχ - Σενγκεν, ισχύει το Κοινοτικό Δικαιο της Ενωμένης Ευρώπης που όπως εφαρμόζεται στα υπόλοιπα κράτη τα αποδεχόμενα τις ανωτέρω συνθήκες, με τον ίδιο τρόπο ισχύει και για την Ελλάδα. Μονο που κάποιοι αγνοούν πως το Κοινοτικό Δικαιο της Ενωμένης Ευρώπης, υπερισχύει του Ελληνικού Συντάγμαντος του Ορθοδόξου Έθνους μας, καταργώντας κάθε δύναμη και ισχύ του. Η όλη αυτή κατάστασις οπωσδήποτε συνεπάγεται και την επιβολή νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων για τη χώρα μας, μία προσπάθεια που ξεκίνησε από το 1986 για πρώτη φορά, με τον Νομο 1599/ΦΕΚ 75/Α/11-6-1986.
Με τον νόμο αυτό καθιερώνεται ο Ε.Κ.Α.Μ (Ενιαίος Κωδικός Αριθμός Μητρώου), που αποτελεί κωδικό-κλειδί, μοναδικό για κάθε άνθρωπο. Για πρώτη φορά λοιπόν δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως στις 11-6-1986 ο Ν. 1599 που αφορούσε την εφαρμογή του Ε.Κ.Α.Μ. Αλλά τι ακριβώς είναι αυτός ο Ε.Κ.Α.Μ; Πρόκειται για έναν ΜΟΝΑΔΙΚΟ αριθμό, ο οποίος θα συνοδεύει κάθε Έλληνα πολίτη και θα περιλαμβάνει ο,τι αντιπροσωπεύει το άτομο, την ύπαρξη και την υπόστασή του. Συγκεκριμένα θα υπάρχει επάνω εις την Νεα Ηλεκτρονική Ταυτότητα (η σε άλλη ηλεκτρονική κάρτα) η οποία Ταυτότητα θα συμπεριλαμβάνει και το εκλογικό του βιβλιάριο και τον αριθμό εκλογικού καταλόγου και το ασφαλιστικό βιβλιάριο και την άδεια οδηγήσεως και το Α.Φ.Μ. και τις ληξιαρχικές πράξεις και το διαβατήριο και το δημοτολόγιο και το μητρώο αρρένων, ακόμη και το ποινικό μητρώο.
Για να λειτουργήσει όμως αυτός ο αριθμός, για να διαβάζεται δηλαδή από τούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές, παριστάνεται με κάποιο σύστημα γραμμωτού κώδικα (bar code) που αποτελείται από ζεύγη μαύρων γραμμών(αυτό τουλάχιστον φαίνετε στο μάτι) διαφορετικού πάχους και τον συναντούμε σχεδόν σε όλα τα είδη διατροφής και καθημερινής χρήσεως.
Είναι επίσης δυνατόν να βρίσκεται αποτυπωμένος πάνω σε μία μαγνητική ταινία, σαν αυτές που υπάρχουν στην πίσω επιφάνεια κάποιων εμπορικών καρτών (π.χ. ΒΙΖΑ, Eurokard, ΕΘΝΟ-CASH κ. α.). Τα συστήματα του γραμμωτού κώδικα που χρησιμοποιούνται για την παράσταση των κωδικών αριθμών διαφόρων προϊόντων, είναι περίπου διακόσια τον αριθμό. Τα πλέον γνωστά είναι το U.P.C. (Universal product code) που σημαίνει παγκόσμιος κώδικας προϊόντων και το E.A.N. 13 (European article numbering), δηλαδή Ευρωπαϊκή αρίθμηση πραγμάτων (αντικειμένων), το οποίο και λέγεται ότι πρόκειται να χρησιμοποιηθεί για την αναγραφή του κωδικού αριθμού στις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες. Συμφωνα όμως με ειδικούς της πληροφορικής (όρα βιβλίο "Στη Δυση της Ελευθερίας’ σελ. 68-69) τα συστήματα αυτά U.P.C και E.A.N. 13 περιέχουν μέσα στο bar code (Γραμμωτό Κωδικα) ως Μπάρα ασφαλείας τον κωδικό αριθμό 666. (Είναι οι δύο πρώτες γραμμές, οι δύο μεσαίες και οι δύο τελευταίες που μάλιστα προεξέχουν από τα υπόλοιπα ζεύγη γραμμών)
Οι αντιρρήσεις που προβάλλονται από τούς πιστούς είναι ουσιαστικά δύο: α) Με την επιβολή του Ε.Κ.Α.Μ. υποκαθίσταται κάθε δημόσιο έγγραφο του πολίτη και γίνεται εφικτή η παρακολούθηση των δραστηριοτήτων του ατόμου, ακόμη και εκτός χώρας, μέσω της διασυνδέσεως των αρχείων του ηλεκτρονικού υπολογιστή, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται και ουσιαστικά να χάνεται η ελευθερία του προσώπου.
Ο δεύτερος λόγος αντιρήσεως έχει να κάνει με τα ανωτέρω συστήματα του γραμμωτού κώδικα U.P.C. και E.A.N. 13 στα οποία εμπεριέχεται ο δυσώνυμος 666 που σύμφωνα με την Ιερά Αποκάλυψη και τούς Αγίους Πατέρες μας είναι ο αριθμός και το όνομα του Αντιχρίστου.
Δεν διαμαρτύρονται λοιπόν οι πιστοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί επειδή με τις νέες ταυτότητες πιστεύουν πως θα δεχθούν το σφράγισμα - όπως ισχυρίζονται κάποιοι που θέλουν ίσως να υποβαθμίσουν την ουσία του προβλήματος, χαρακτηρίζοντας φανατικούς και θρησκόληπτους όσους αρνούνται και αντιστέκονται στο νέο σύστημα - αλλά επειδή θα είναι υποχρεωμένοι να φέρουν επάνω τους, σε όλες τις δραστηριότητες, σε όλες τις συναλλαγές, σε κάθε μορφή και έκφανση της ζωής τους, τον συγκεκριμένο αριθμό, για τον οποίο η Αποκάλυψις του Ιωάννου σαφώς προειδοποιεί τούς πιστούς.
Φυσικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο και η προσπάθεια επιβολής και αποδοχής των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων από τούς εκάστοτε Κυβερνόντας, έχει να κάνει με ένα σωρό προδρομικές “έξυπνες” κάρτες και καρτούλες με σκοπό την εξοικείωσή μας με το γενικώτερο σύστημα στο οποίο θέλουν να μας υποτάξουν.
Αλήθεια, σκεφτήκαμε ποτέ πόσο πολύ βομβαρδίζουν καθημερινώς τη ζωη μας με την κάθε είδους διαφήμιση και προβολή διαφόρων καρτών συναλλαγών που υπόσχονται να διευκολύνουν και να απλουστεύσουν την ζωη μας προσφέροντας μάλιστα μαζί πολλά και διάφορα δώρα;
Η πλύση εγκεφάλου ξεκίνησε κατ’ αρχήν με την διάδοση της χρήσεως των απλών πιστωτικών καρτών με τη μορφή που όλοι μας λίγο πολύ γνωρίζουμε· είναι οι γνωστές κάρτες που διατίθενται και από τις τράπεζες, οι οποίες έχουν στο πίσω μέρος τους μία μαγνητική λωρίδα και που μπορεί ο κάτοχος να τη χρησιμοποιεί σε διάφορες συναλλαγές του, σε ορισμένα καταστήματα τα οποία δέχονται αυτού του είδους τις κάρτες σε ένα ειδικό για την περίπτωση μηχάνημα.
Και είναι μία πραγματικότητα ότι η χρησιμοποίηση μιας πιστωτικής κάρτας επί παραδείγματι, επιφέρει κάποιες διευκολύνσεις στη ζωη του κάθε καταναλωτή, τη στιγμή που δεν είναι υποχρεωμένος να φέρει επάνω του κάποιο μεγάλο χρηματικό ποσόν, έχοντας έτσι λιγότερες πιθανότητες να πέσει θύμα κάποιας κλοπής. Αυτό έως ένα βαθμό δεν είναι ούτε κατακριτέο, ούτε και παράλογο.
Τα σχέδια όμως και οι μεθοδεύσεις που ενεργούνται πάνω στο συγκεκριμένο θέμα των καρτών, έχουν ως μελλοντικό στόχο την πλήρη κατάργηση του χρήματος με τη μορφή που εμείς γνωρίζουμε σήμερα και την επικράτηση του λεγόμενου πλαστικού χρήματος - μετά βεβαίως την δοκιμασμένη με επιτυχία συναλλαγή των πολιτών με πιστωτικές και άλλες κάρτες και τον εθισμό του σε αυτές.
Ο λόγος είναι για την εδώ και χρόνια πολυδιαφημιζόμενη “Smart Card” (έξυπνη κάρτα) που θα εισβάλει κάποια στιγμή στη ζωη μας εκτοπίζοντας τις μέχρι σήμερα γνωστές ισχύουσες “απλές πιστωτικές κάρτες” οι οποίες κάποια στιγμή θα θεωρηθούν ως ξεπερασμένες. Η νέα κάρτα αντί για ταινία θα διαθέτει μικροτσίπ, δηλαδή μικροεπεξεργαστή, στον οποίο θα είναι αποθηκευμένα διάφορες πληροφορίες και ο κάτοχός της θα μπορεί να τη χρησιμοποιεί σε όλες του τις αγορές και τις συναλλαγές. Από το απλό εισιτήριο των μέσων μαζικής μεταφοράς και το πακέτο τα τσιγάρα που θα προμηθεύεται από το περίπτερο της γειτονιάς του, μέχρι και τις διάφορες αγορές του σε Πολυκαταστήματα και Σούπερ Μαρκετ. Από τη συνήθη χρήση του λεωφορείου, του μετρό, του ταξί μέχρι τα διόδια και την κάθε είδους μετακίνηση του (ξηρά, θάλασσα και αέρα). Με άλλα λόγια η κάθε συναλλαγή θα πραγματοποιείται μόνο με αυτή την κάρτα και φυσικά προς επίτευξη αυτού του σκοπού θα εμφανισθεί ο κατάλληλος ειδικός τεχνικός εξοπλισμός τον οποίο θα προμηθευτούν όλα τα καταστήματα, από το μεγάλο Σούπερ Μαρκετ, μέχρι το ταπεινό ψιλικατζίδικο της γειτονιάς και από τις Δημόσιες μέχρι τις Ιδιωτικές Υπηρεσίες.
Φυσικά όλ’ αυτά δεν είναι αποκυήματα αρρωστημένου μυαλού κάποιων ατόμων που είναι λάτρεις των ταινιών επιστημονικής φαντασίας στην τηλεόραση, αλλά η πραγματικότητα που βιώνουμε όλοι μας, που όμως ελάχιστοι είναι εις θέσιν να αντιληφθούν.
Προς πίστωσιν των ανωτέρω, παραθέτουμε ορισμένα σχετικά δημοσιεύματα παλαιότερα και σύγχρονα από γνωστές εφημερίδες.
Σε δημοσίευμά της η “Απογευματινή” γράφει μεταξύ άλλων και τα εξής: “Η έξυπνη κάρτα προσφέρει μοναδική ασφάλεια γιατί το ενσωματωμένο τσιπάκι της δεν αντιγράφεται και δεν επιτρέπει σε κανέναν να δυεισδύση σε πληροφορίες που περιέχονται σ’ αυτό”. (“Απογευματινή”, 6-7-1993)
“Με την έξυπνη κάρτα θα πληρώνουμε το ταξί, τα εισιτήρια, το πάρκινγκ κ.τ.λ. Τα πλεονεκτήματά της είναι πολλά καθώς τα μετρητά θα καταργηθούν και ο κίνδυνος κλοπής θα εκλείψει”. (“Έθνος”, 19-11-1995)
Επίσης στην “Απογευματινή” στις 20-8-1997 γράφονται τα κάτωθι ενδιαφέροντα: “Οι εκπρόσωποι των μεγάλων εταιριών δηλώνουν με σιγουριά ότι μέχρι το έτος 2.000 θα μπορεί να ζει και να κινείτε κανείς έχοντας πάνω του μόνο την έξυπνη κάρτα, χωρίς να χρειάζεται χρήματα, βιβλιάρια, αποδείξεις κ.τ.λ.
Ακόμη σε λίγο καιρό για να κάνουμε κάποιο ταξίδι σε προσφιλή μας πρόσωπα στην επαρχία, θα πρέπει να περνούμε με κάρτα από τα διόδια. Αυτό τουλάχιστον δημοσίευσε η “Απογευματινή” στις 25-6-1999. “Έρχονται τα καρτοδιόδια” είναι η επικεφαλίδα του δημοσιεύματος και με λίγα λόγια μας προετοιμάζει για τις κάρτες μέσω των οποίων θα πραγματοποιούνται οι διελεύσεις των οδηγών από τούς σταθμούς των διοδίων και που το κόστος τους εκτιμάται από 2.000 έως 10.000 δραχμές.
Το τελευταίο σχετικό δημοσίευμα, επιβεβαιώνει τα παραπάνω.
“Εντός των επομένων ημερών θα κυκλοφορήσουν στην αγορά ειδικές κάρτες πράσινου χρώματος, οι οποίες θα κοστίζουν 20.000 δραχμές και οπτικά θα μοιάζουν με τις γνωστές μας τηλεκάρτες. Φθάνοντας ο οδηγός στα διόδια, θα βάζει την κάρτα σε ένα ειδικό ακυρωτικό μηχάνημα και αυτόματα θα του αφαιρείται το κόμιστρο που θα έπρεπε να πληρώσει”. (“ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ”, 2-4-2000)
Ετοιμαστείτε ψυχολογικά λοιπόν όλοι οι οδηγοί - και μη - για να “καλοσωρίσουμε” τα νέα συστήματα που μας σιγά-σιγά μας κυριεύουν.
Αλλά και στις υπόλοιπες εκφάνσεις της ζωής μας που έχουν να κάνουν με τον τρόπο επιβίωσής μας - όπως π. χ. την ασφάλιση της υγείας μας - θέλουν να μας κάνουν να συνηθίζουμε στην ιδέα των διαφόρων καρτών και να τις θεωρούμε απαραίτητες. Επιλέγουμε δύο σχετικά δημοσιεύματα - ένα παρελθόντος έτους κι’ ένα πιο πρόσφατο - για να καταλάβουμε όλοι πως κάποιοι “αρμόδιοι κύριοι” δεν υποκύπτουν μέχρι τελικά να πετύχουν το σκοπό τους όσα χρόνια και αν έχουν περάσει.
“Από το ΙΚΑ της περιοχής του κάθε ασφαλιζόμενος θα λάβει την προσωπική του κάρτα υγείας, που θα περιλαμβάνει τη φωτογραφία του, το όνομά του και τον προσωπικό του αριθμό μητρώου, τα οποία δεν θα φαίνονται δια γυμνού οφθαλμού αλλά θα περιέχονται σε μαγνητική ταινία και με την οποία κάρτα οι γιατροί κάθε νοσοκομείου θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίζουν ακριβώς το ιστορικό του ασθενούς”. (“Έθνος Κυριακής”, 5-11-1995)
Ακόμη · “Η Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Ασφάλισης του Υπουργείου Υγείας Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, εκδίδει την κάρτα Κοινωνικής Ασφάλισης, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός μητρώου κοινωνικής ασφάλισης (ΑΜΚΑ) και το ονοματεπώνυμο του ασφαλισμένου και είναι υπεύθυνη για την αποστολή της κάρτας στούς δικαιούχους”. (“Εφημερίς Κυβερνήσεως”, 23-3-1999)
Θα ήταν ίσως περιττό να αναφέρουμε - κάτι που οι περισσότεροι γνωρίζουν πολύ καλά - πως τα διάφορα ταμεία των συνταξιούχων (όπως ΤΣΜΕΔΕ, ΝΑΤ, ΤΣΑ κ.λ.π.), αποστέλλουν διαρκώς έντυπα στούς ασφαλιζομένους τους, προτρέποντάς τους να αποκτήσουν κάρτα ασφάλισης, η οποία θα είναι βασικό στοιχείο αναγνώρισης για τις επαφές τους με όλα τα ασφαλιστικά ταμεία.
Περιττό ίσως θα ήταν να αναφερθούμε και στις προσπάθειες της Εφορίας για έκδοση φορολογικής ταυτότητος, αλλά επειδή το θέμα είναι πάντοτε επίκαιρο, ας θυμηθούμε κάποιο παλαιότερο σχετικό δημοσίευμα, για του λόγου το αληθές.
“ΕΘΝΟΣ”, 18-8-1997: “Έρχεται η Φορο-ταυτότητα. Υποχρεωτική η χρήση της σε κάθε συναλλαγή με την Εφορία. Οι Φορολογούμενοι θα πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους με την Εφορία, επιδεικνύοντας τη φορο-κάρτα”.
Όμως, ηλεκτρονική ταυτότητα και μικροτσίπ δεν θέλουν να επιβάλλουν μόνο στον άνθρωπο.
Το ξεκίνησαν από τα διάφορα αντικείμενα, όπως κινητά τηλέφωνα τα οποία ελεγχονται και παρακολουθούνται, πήγαν στα αυτοκίνητα για να μην τα κλέβουν και στην συνέχεια ήλθαν στα ψάρια και στα ζώα για να μην τα κλέβουν και να παρακολουθούν δήθεν από επιστημονικό και οικολογικό ενδιαφέρον την ζωη τους. Σε δημοσίευμα παράδειγμα της εφημερίδας “ΝΕΑ” από τις 13-3-1995, αναφέρεται πως οι παλαιοί τρόποι σήμανσης των ζώων καταργούνται (δηλ. το κόψιμο του αυτιού, το τατουάζ, το πυρακτωμένο σίδηρο κ.τ.λ.) και εφαρμόζονται πλέον κάποιοι καινούριοι. Ποιοί είναι αυτοί; “Η εμφυτευμένη ηλεκτρονική κάψουλα από βιοϊατρικό γυαλί, η οποία είναι εντελώς ακίνδυνη και μπορεί να κρυπτογραφηθεί μόνο από τον ειδικευμένο υπολογιστή του κτηνιάτρου”. (ΝΕΑ 13-3 1995)
Επίσης άλλο δημοσίευμα στα ΝΕΑ (11-6-1999), αποκαλύπτει μέρος των σχεδίων κάποιων ζοφερών υποκειμένων που έχουν συνηθίσει να αποφασίζουν για το “γίγνεσθαι” των κοινωνιών και να δέχονται και να εκτελούν εντολές.
Συγκεκριμένα πρόκειται για κάποιο μηχάνημα που διαβάζει τα δακτυλικά αποτυπώματα και που χρησιμοποιούν οι εργαζόμενοι του Δημου Μανδρας, στην εύρυθμη λειτουργία του Δημου τους.
“Πρόκειται για ένα μηχάνημα που ανήκει στα συστήματα βιομετρικής αναγνώρισης. Σε συστήματα δηλαδή, που αναγνωρίζουν τον χρήστη τους από ορισμένα ατομικά χαρακτηριστικά, όπως τα δακτυλικά αποτυπώματα” (ΝΕΑ 11-6-1999).
Σχετικό με το θέμα και το παλαιότερο ακόλουθο δημοσίευμα του “Βηματος” στις 7-5-1997, όπου γίνεται λόγος για την παρουσίαση κάποιου μηχανήματος στην Φλώριδα της Αμερικής, το οποίο λειτουργεί ως ψηφιακός αναλυτής δακτυλικών αποτυπωμάτων. Η τεχνολογία αναγνώρισης των δακτυλικών αποτυπωμάτων αναμένεται να είναι ιδιαίτερα αποτελεσματική σε πολλά διεθνή αεροδρόμια, (όπως στο Αεροδρόμιο του ΤΕΛ-ΑΒΙΒ) όπου οι έλεγχοι διαβατηρίων είναι χρονοβόρος κι επίπονη διαδικασία.
Τελος, κάποιοι σίγουρα θα γνωρίζουν πως σύστημα αυτόματης ανίχνευσης δακτυλικών αποτυπωμάτων, γνωστό και ως ΑΣΑΔΑ, έχει εγκατασταθεί και λειτουργεί στο κτίριο της Αστυνομικής Διεύθυνσης Αττικής στη Λεωφόρο Αλεξάνδρας και πως σταδιακά το σύστημα θα προχωρήσει στην καταχώρηση αποτυπωμάτων όλων των Ελλήνων που διαθέτουν η εκδίδουν αστυνομική ταυτότητα. (“Ελευθεροτυπία” 16-1-1996)
Θεωρούμε περιττό να σημειώσουμε πως φυσικά και δεν πρόκειται για το χάραγμα της Αποκαλύψεως, αλλά για απλή ανάγνωση των δακτυλικών αποτυπωμάτων. Οι πιστοί όμως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, γνωρίζουν πως όλα αυτά τα συστήματα είναι προδρομικές καταστάσεις του τελικού σφραγίσματος, το οποίο - όταν έρθει η ώρα - θα πρέπει να γίνει συνειδητά και ότι ακόμη όλα αυτά χρησιμοποιούνται δια να ΦΑΚΕΛΛΩΣΟΥΝ ηλεκτρονικά τούς πολίτας, παρακολουθώντας, ελέγχοντας και αστυνομεύοντας κάθε τους βήμα.
Το θέμα είναι πως όσο περισσότερο δενόμαστε με τα εκάστοτε ισχύοντα συστήματα, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αρνηθούμε κάποια στιγμή το τελικό Σφράγισμα στο δεξί χέρι και στο μέτωπο σύμφωνα με την Αποκάλυψη, που πως ακριβώς θα είναι και ποια μορφή θα έχει δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε, αλλά πάντως ο Θεός και μυαλό μας έδωσε και ο,τι πρέπει να γνωρίζουμε μας το απεκάλυψε και είναι σαφέστατο πως δεν πρέπει να εγκαταλείπουμε τον αγώνα και να εφησυχάζουμε με διάφορες υποσχέσεις που μας δίνονται για να μας ξεγελάσουν, η για να μας αποκοιμίσουν.
Όπως για παράδειγμα η κ. Βασω Παπανδρέου, η Υπουργός Εσωτερικών, με έγγραφό της με ημερομηνία 11-5-1999 διαβεβαιώνει ότι στις νέες ταυτότητες “ θα υπάρχει το Θρήσκευμα ” για να έρθει λίγους μήνες μετά ο Υπουργός Εξωτερικών κ. Παπανδρέου και να πει ότι,“ στις Νεες Ταυτότητες δεν θα περιλαμβάνεται το θρήσκευμα”.Και ακόμη ότι· “δεν καθιερώνεται κανένας Ε.Κ.Α.Μ. και δεν υπάρχει αριθμός με την ένδειξη 666, ούτε κανένα στοιχείο που να είναι αντίθετο προς τη χριστιανική θρησκεία και τις χριστιανικές παραδόσεις...” (Ελ. Τυπος 26-6-1999).
Τα ίδια ακριβώς έλεγαν και το 1986 έως το 1990 μέχρι που το 1991 ομολόγησαν ότι, “ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΕ ( άρα υπήρχε) ο ΕΚΑΜ και το 666”. ( όρα Πρακτικά Βουλής........ Ιούνιος 1991). Το πόσο συνεπή λοιπόν θα είναι αυτοί οι λόγοι και οι υποσχέσεις, αλλά και άλλοι παρόμοιοι θα φανεί στο εγγύς μέλλον, για όσους αμφιβάλλουν...
Αλλά επειδή η περίσταση το απαιτεί, εκτός από την σχετικά πρόσφατη δήλωση της κυρίας Υπουργού, ας αναφέρουμε και κάποια δημοσιεύματα που αφορούν το θέμα των νέων ταυτοτήτων, παλαιότερα και νεώτερα, αλλά πάντως πάντα επίκαιρα.
Γράφουν τα “ΝΕΑ” : “Στις νέες ταυτότητες που θεσπίζονται στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα περιλαμβάνονται πάμπολλες πληροφορίες για το ιστορικό του πολίτη, προκαλώντας φόβους και διαμαρτυρίες για την παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, εφόσον οι πληροφορίες θα χορηγούνται ανεξέλεκτα στις αστυνομίες από τα δίκτυα ηλεκτρονικών υπολογιστών του Στρασβούργου και της Χαγης”. (“ΝΕΑ”, 5-2-1994)
“Επιβάλλεται επιτέλους ο ΕΚΑΜ για κάθε Έλληνα πολίτη μετά από καθυστέρηση 12 χρόνων. Η απόφαση ενεργοποίησης του ΕΚΑΜ κατέστη δυνατή μετά την ψήφιση του νόμου για την προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρος(σ.σ. ο Νομος αυτός 2472 ψηφίστηκε στις 17/3/97 και ήτο απαραίτητη προϋπόθεσις για να ψηφιστή και η ΣΥΝΘΗΚΗ ΣΕΝΓΚΕΝ. Να λοιπόν πως "δένουν" μεταξύ τους οι τρεις αυτοί Νομοι: α) Ν. Ταυτότητες β) Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων και γ) Συνθήκη Σενγκεν), ο οποίος νόμος ήταν προϋπόθεση εφαρμογής του ΕΚΑΜ, που για πρώτη φορά ετέθη το θέμα του, από το νόμο 1599 του 1986. Συμφωνα με το νέο νόμο, παρέχεται προστασία στα ατομικά δεδομένα του πολίτη, ενώ κάθε πολίτης θα έχει δικαίωμα να ελέγχει τον ηλεκτρονικό του φάκελο”. (“ΤΟ ΒΗΜΑ”, 6-4-1997)
“Νεα αστυνομική ταυτότητα αποκτούν εντός του 2000 οι Έλληνες πολίτες. Αλλάζουν μέσα στο 2000 οι αστυνομικές ταυτότητες, γιατί δεν θεωρούνται πλέον ασφαλείς, ενώ μετά τις εκλογές τα διαβατήρια θα εκδίδονται από την αστυνομία και όχι από τις νομαρχίες”. ( “Έθνος” 19-2-2000)
Συμπέρασμα: Με κάθε τρόπο προσπαθούν οι εκάστοτε ιθύνοντες να δημιουργήσουν η να εκμεταλλευθούν καταστάσεις προκειμένου να μας Φακελλώσουν και να μας επιβάλλουν τον Ε.Κ.Α.Μ. και το 666.
Ίσως πράγματι τελικά να μην τοποθετηθούν στις νέες ταυτότητες. Αυτό όμως τι σημαίνει; Ότι δεν διατρέχουμε πλέον κίνδυνο; Ότι το θέμα θεωρείται λήξαν; Φυσικά και όχι διότι όλοι γνωρίζουμε πολύ καλά πως δύναται ο αριθμός αυτός να τοποθετηθεί σε οποιαδήποτε ηλεκτρονική κάρτα, ταυτότητα η έγγραφο που να μπορεί να αντικαταστήσει όλα μας τα προσωπικά στοιχεία. Εμείς δεν μένουμε στην επιφάνεια. Προχωρούμε στην ουσία.
Αγαπητοί μου, ενωμένος ο λαός με τον κλήρο και έχοντας με το μέρος του την θεία ενίσχυση και βοήθεια, πέτυχε εδώ και 13 σχεδόν χρόνια, από το 1986, με διαμαρτυρίες, αγώνες και φυσικά με το ισχυρό όπλο της προσευχής, να κατορθώσει την καθυστέρηση της εκδόσεως των νέων ηλεκτρονικών ταυτοτήτων και την εφαρμογή του ΕΚΑΜ και του επάρατου αριθμού του Αντιχρίστου. Ευλογημένο το Όνομα του Κυρίου μας. Δοξα σοι ο Θεός, είναι μεγάλη νίκη μιας μάχης που διεξάγεται έχοντας ως αντίπαλο έναν πολύ ύπουλο ισχυρό και αδίστακτο εχθρό. “Ούτοι εν άρμασι και ούτοι εν ίπποις ημείς δε εν Ονόματι Κυρίου Θεού ημών επικαλεσόμεθα και μεγαλυνθησόμεθα”
Όμως επειδή τα πράγματα εξελίσσονται ραγδαία και ύπουλα δεν πρέπει, ειδικά τώρα, να υποκείψουμε η να επαναπαυτούμε με υποσχέσεις που συνηθίζονται να δίνονται από “επαγγελματίες” του είδους, προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα του λαού, η ορθώτερα, προκειμένου να “αποκοιμηθούν” τα πνεύματα του λαού, για να περάσουν ανενόχλητοι τα σχέδιά τους.
Ο αγώνας δεν συνεχίζεται απλώς. Ίσως να βρίσκεται μόλις στην αρχή του και ο δρόμος φαίνεται μακρύς και σκληροτράχηλος.
Αν μείνουμε όλοι ενωμένοι και αφιερώσουμε όλη τη δύναμη της ψυχής μας υπέρ της Αλήθειας της Πιστεως και της Πατρίδος μας, ο Θεός δεν θα μας εγκαταλείψει. “ Έως θανάτου αγωνίσου υπέρ της αληθείας και Κυριος ο Θεός σου πολεμήσει υπέρ σου”. Φτάνει εμείς να μην καταθέσουμε τα όπλα, αλλά να συνεχίσουμε να πολεμάμε και δόξα σοι ο Θεός, πάντα υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι που θα τραβούν μπροστά, θα αγωνίζονται, θα ενημερώνουν και θα υποκινούν κάθε προσπάθεια που χρειάζεται για να μην χαθούν τα ιδεώδη και ιδανικά της Πιστεως και της Πατρίδος μας.