Τεύχος 27
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
23/11 Αμφιλόχιος, Επίσκοπος Ικονίου *
ΑΓΙΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΚΟΝΙΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Ο Άγιος Αμφιλόχιος, υπήρξε στενός φίλος του Μεγάλου Βασιλείου και του Γρηγορίου του Θεολόγου και διετέλεσε Επίσκοπος Ικονίου.Όταν διαβάζουμε τις Επιστολές μεταξύ των αγίων αυτών ανδρών, βλέπουμε - καλύτερα σ’ αυτές, παρά στα άλλα θεολογικά τους έργα - την καλωσύνη και την αγιότητα, την αγνή φιλία και την αγάπη που ενώνει τους ανθρώπους του Θεού. Ο Μέγας Βασίλειος γράφει σε μία του Επιστολή στον Άγιο Αμφιλόχιο: "πάσα ημέρα γράμματα έχουσα της θεοσεβείας σου εορτή ημίν εστί και εορτών μεγίστη".Μεγάλη εορτή και πανήγυρη ήταν, να παίρνη γράμμα ο Μέγας Βασίλειος από τον Άγιο Αμφιλόχιο.Και δεν είναι υπερβολή ούτε απλή φιλοφροσύνη, γιατί, καθώς λέει ένας αρχαίος εκκλησιαστικός συγγραφέας, στα συγγράμματα του...
Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
10/11 Ολυμπάς, Ηρωδίων, Έραστος, Σωσίπατρος, Τέ
ΑΓΙΟΙ ΟΛΥΜΠΑΣ, ΗΡΩΔΙΩΝ, ΕΡΑΣΤΟΣ, ΣΩΣΙΠΑΤΡΟΣ, ΤΕΡΤΙΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΑΡΤΟΣ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ ΕΚ ΤΩΝ ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ Μέσα στο νέφος των Μαρτύρων και μέσα στο ανώνυμο πλήθος των Αγίων, η Εκκλησία με στοργή κι ευγνωμοσύνη φύλαξε όσα μπόρεσε από τα ονόματά τους. Για τους ασεβείς λέει ο Θεός· "ου μη μνησθώ των ονομάτων αυτών", μα για τους αξίους, που είναι όλοι γραμμένοι στο βιβλίο του Θεού, η θεία Γραφή λέει ότι είναι "έντιμον το όνομα αυτών".Χρέος της λοιπόν το θεωρεί η Εκκλησία να τιμά και να μνημονεύη τους Αγίους με τα ονόματά τους και να τους εγκωμιάζη. Όποιος πιστεύει πως η Εκκλησία είναι μια μεγάλη οικογένεια εκείνων που έφυγαν και εκείνων που μένουν, καταλαβαίνει την ιερή σημασία της εκκλησιαστικής αυτής πράξεως, μα και την ενί...
Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Ο «Γάμος» των Ομοφυλοφίλων
Ο «ΓΑΜΟΣ» ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ
Το τελευταίο διάστημα μεγάλος θόρυβος έχει δημιουργηθεί στα ΜΜΕ και όχι μόνον, εξ αιτίας της προτάσεως του Συνασπισμού και απ’ ότι ακούγεται και του ΠΑΣΟΚ για «γάμο» των ομοφυλοφίλων, και αποδοχή των ομοφυλοφιλικών τους σχέσεων επίσημα και με την βούλα της Πολιτείας. Σύντομα δε η πρότασις αυτή θα έλθη και στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για να συζητηθή και να ψηφισθούν οι κατάλληλοι νόμοι.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με τις ξεδιάντροπες και προκλητικές δηλώσεις μερικών ομοφυλοφίλων προς τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, έχουν προκαλέσει ομολογουμένως ποικίλες αντιδράσεις, αλλά και εμετική διάθεση σε πολλούς σοβαρούς ανθρώπους, οι οποίοι έτυχε να παρακολουθούν διάφορες εκπομπές και τα κεντρικά δελτία ειδήσεων, καθ’ ότι (ευτυχώς) στο μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού κυριαρχεί (ακόμα) η αιδώς και η λεβεντιά.
Ποιός θα το πίστευε ότι θα ’ρχόταν εποχή που θα συζητούσαμε στην Ορθόδοξη Ελλάδα μας κάτι τέτοιο ή ότι στην εποχή μας θα εκπληρωνόταν η Προφητεία του Αγίου Νείλου του Μυροβλήτου εκ του Αγίου Όρους που έλεγε μεταξύ των άλλων και αυτό: «...Αι πορνείαι, μοιχείαι, αρσενοκοιτίαι, κλοπαί και φόνοι, θα πολιτεύωνται εν τω καιρώ εκείνω...»!!!
Δεν μας φτάνουν όλα τα άλλα "κακά" που έχουν έλθει η μας έχουν φέρει με το ζόρι στην χώρα μας, τώρα θέλουν να μας φέρουν και τους «γάμους» των ομοφυλοφίλων, προκειμένου να γίνη και η Ορθόδοξη Ελλάδα μας «ΣΟΔΟΜΑ και ΓΟΜΟΡΑ»!!! επισύρροντας την δίκαιη οργή και τιμωρία του Κυρίου μας.
(Εκ της Συντάξεως του Περιοδικού)
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η ομοφυλοφιλία, ανδρική και γυναικεία, αποτελεί μία σοβαρή ερωτική παρεκτροπή. Τη συναντάμε σε όλες τις ιστορικές περιόδους, ως παθολογική ψυχοσωματική ιδιαιτερότητα ορισμένων ανθρώπων. Ποτέ δεν θεωρήθηκε φυσική σχέση, πολλώ δε μάλλον ηθική πράξη. Σε όλες τις εποχές η ομοφυλοφιλία ήταν καταδικαστέα και συχνά παράνομη. Μόνο σε ορισμένες εποχές με ελευθεριάζουσα ηθική ήταν κάπως ανεκτή.
Πολλοί σύγχρονοι μελετητές υποστηρίζουν πως οι αρχαίοι Έλληνες ασκούσαν την ομοφυλοφιλία και μάλιστα την είχαν αναγάγει σε κυρίαρχη σεξουαλική σχέση.
Έχει δε επικρατήσει στούς κύκλους των ψευτοδιανοούμενων της Εσπερίας ότι, η Ελλάδα έχει παράδοση στην ομοφυλοφιλία και ιδιαίτερα η Λεσβος, διότι σε αυτή έζησε η γνωστή ποιήτρια Σαπφώ, την οποία συνέδεσαν (κακώς) με τη γυναικεία ομοφυλοφιλία !
Αυτό είναι όχι μόνο ιστορική ανακρίβεια, αλλά και σκόπιμη διαστρέβλωση της ιστορικής πραγματικότητας από κάποιους σύγχρονους φίλα προσκείμενους προς την ομοφυλοφιλία "επιστήμονες", ώστε να δικαιολογήσουν την σύγχρονη ξέφρενη έξη προς την ομοφυλοφιλία και γενικά την ακολασία.
Οι αρχαίοι πρόγονοί μας δεν ήταν περισσότερο η λιγότερο ανήθικοι από άλλους ανθρώπους διαφορετικών εποχών. Ειδικά για τη Λεσβία μεγάλη λυρική ποιήτρια Σαπφώ, που προαναφέραμε, ουδεμία σοβαρή ένδειξη υπάρχει ότι ήταν ομοφυλόφιλη, αντίθετα υπάρχουν στοιχεία πως ήταν μία υγιής ψυχοσωματική προσωπικότητα, σφόδρα ερωτευμένη με τον Φάωνα, τον Μυτιληναίο, για χάρη του οποίου και αυτοκτόνησε, επειδή δεν ανταποκρινόταν στον έρωτά της, πράξη αδιανόητη για μια ομοφυλόφιλη!
Η χριστιανική διδασκαλία, η οποία ανήγαγε τον άνθρωπο στην αυθεντική του φύση, επόμενο ήταν να καταδικάσει την ομοφυλοφιλία ως έσχατη μορφή κατάπτωσης του ανθρώπου και ως αντιπροσωπευτικό δείγμα εκτροπής από την καλή λίαν φύση του.
Ο απόστολος Παύλος στιγματίζει με
έμφαση τις σεξουαλικές αυτές παρεκτροπές ως εξής:
«αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την
παρά φύσιν, ομοίως δε και οι άρσενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν της
θηλείας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλήλους, άρσενες εν άρσεσι την
ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν ην έδει της πλάνης αυτών εν
εαυτοίς απολαμβάνοντες... οι τα τοιαύτα πράσσοντες άξιοι θανάτου
εισίν» (Ρωμ.1: 26-32).
Το ανθρώπινο σώμα είναι ιερό ποίημα του Θεού, ναός του Αγίου Πνεύματος (Β’ Κορ. 6:16) και γι’ αυτό δεν μπορούμε να το παραδίνουμε στην ακολασία, διαφορετικά «ει τις τον ναόν του Θεού φθείρει φθερεί τούτον ο Θεός, ο γαρ ναός του Θεού άγιος εστίν, οίτινες έστε υμείς», (Α’ Κορ. 3:18).
Με βάση λοιπόν αυτή την αρχή, η ομοφυλοφιλία θεωρείται από την Εκκλησία ως μία από τις χειρότερες μορφές αμαρτίας, αισχρό βδέλυγμα μπροστά στο Θεο.
Το αφύσικο δε της υπόθεσης βεβαιεί και αυτή η ίδια η φύση, καθότι η ομοφυλοφιλία είναι "προνόμιο" μόνο των ανθρώπων, και πουθενά δεν την συναντάμε στο ζωϊκό βασίλειο. (Σ.Α.Κ.: Εκτός εάν οι διεστραμμένοι άνθρωποι "εκπαιδεύουν" ή δημιουργούν με τα σύγχρονα μέσα τέτοιου είδους ζώα).
Ομοφυλοφιλία και σοβαρότητα είναι δύο έννοιες αντίθετες. Για τον ισχυρισμό πως η προσωπική ζωη του καθενός είναι απαραβίαστη και κατά συνέπεια το σώμα μας μας ανήκει και μπορούμε να το χρησιμοποιούμε όπως θέλουμε, υπάρχει αντίλογος.
Η ερωτική μας συμπεριφορά, εφόσον κατ’ ανάγκη προϋποθέτει και δεύτερο πρόσωπο, παύει να είναι προσωπική υπόθεση. Το σώμα μας είναι προϊόν κοινωνίας των γονέων μας, αυτό σημαίνει ότι ανήκει στην κοινωνία που το δημιούργησε. Το σώμα του άνδρα ανήκει στη σύζυγό του και το σώμα της γυναίκας ανήκει στο σύζυγό της και οι δύο μαζί ανήκουν στα παιδιά τους και όλοι αυτοί ανήκουν στην ανθρώπινη φύση και τελικά η ανθρώπινη φύση ανήκει στο Θεο που τη δημιούργησε.
Αυτή είναι η ελληνορθόδοξη αντίληψη περί διανθρωπίνων σχέσεων. Πανω σε αυτή την αρχή στηρίζεται και η ερωτική ανθρώπινη σχέση.
Η ομοφυλοφιλία είναι αφύσικη σχέση και δε μπορεί να εξυπηρετήσει το σκοπό του έρωτα που είναι η αλληλοσυμπλήρωση του άρρενος και του θήλεως, ως επί μέρους στοιχεία της ανθρώπινης φύσεως, ή παραγωγή έργου, ή ολοκλήρωση της ανθρώπινης προσωπικότητας και η δι’ αυτού γέννηση νέου ανθρώπου!
Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι, πως οι Έλληνες στην πλειοψηφία μας παραμένουμε βαθιά προσηλωμένοι στις προαιώνιες θρησκευτικές και ηθικές μας παραδόσεις. Βεβαίως οι καιροί μας χαρακτηρίζονται ως εποχή αποστασίας και πρωτοφανούς έκλυσης των ηθών. Η εισαγόμενη ανηθικότητα δυστυχώς όλο και περισσότερο διεισδύει στην κοινωνία μας και βέβαια η ομοφυλοφιλία είναι μία από τις κύριες μορφές της.
Οι συνέπειες αυτής της κατάστασης είναι πλέον ορατές και οι επιπτώσεις στα πρόσωπα και την κοινωνία, στο άμεσο μέλλον, θα είναι αναμφίβολα τραγικές, εκτός αν ξυπνήσουν οι υγιείς μηχανισμοί αμύνης της κοινωνίας μας και λειτουργήσουν ως τροχοπέδη κατά της ηθικής καταβαράθρωσης που απειλεί το Έθνος μας.
Λάμπρος Σκόντζος,
Θεολόγος
Καθηγητής
Η ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ
ΑΓΙΟΥ ΝΕΙΛΟΥ
ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΚΑΙ ΜΥΡΟΒΛΗΤΟΥ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Κατά το 1900 βαδίζοντες
προς τον μεσασμόν του 8ου αιώνος άρχεται ο κόσμος του καιρού εκείνου να
γίνεται αγνώριστος.
Όταν πλησιάση ο καιρός της ελεύσεως του
Αντιχρίστου θα σκοτισθή η διάνοια των ανθρώπων από τα πάθη της σαρκός και θα
πληθυνθή σφόδρα η ασέβεια και η ανομία.
Τότε άρχεται ο κόσμος να γίνεται
αγνώριστος, θα μετασχηματίζωνται αι μορφαί των ανθρώπων και δεν θα
γνωρίζονται οι άνδρες από τας γυναίκας δια της αναισχύντου ενδυμασίας και των
τριχών της κεφαλής.
Οι τότε άνθρωποι θα αγριέψουν και θα γένουν
ωσάν θηρία από την πλάνην του Αντιχρίστου.
Δεν θα υπάρχει σεβασμός εις τους γονείς και
τους γεροντότερους. Η αγάπη θα εκλείψη.
Οι ποιμένες των Χριστιανών
Αρχιερείς και ιερείς θα είναι άνδρες κενόδοξοι, μη γνωρίζοντες παντελώς την
δεξιάν οδόν από την αριστεράν, τότε θα αλλάξουν τα ήθη και αι παραδόσεις των
Χριστιανών και της Εκκλησίας.
Η σωφροσύνη θα απολεσθή από τους
ανθρώπους και θα βασιλεύσει η ασωτεία.
Το ψεύδος και η φιλαργυρία θα φθάσουν εις
τον μέγιστον βαθμόν και ουαί εις τους θησαυρίζοντας αργύρια.
Αι πορνείαι, μοιχείαι, αρσενοκοιτίαι, κλοπαί και φόνοι, θα
πολιτεύωνται εν τω καιρώ εκείνω και δια την ενέργειαν της
μεγίστης αμαρτίας και ασελγίας, οι άνθρωποι θέλουν στερηθή την χάριν του Αγίου
Πνεύματος όπου έλαβον εις το Άγιον Βάπτισμα ως και την τύψιν της
συνειδήσεως.
Αι εκκλησίαι δε του Θεού θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών Ποιμένων και αλλοίμονον τότε εις τούς εν τω κόσμω ευρισκομένους Χριστιανούς οι οποίοι θα στερηθούν τελείως την πίστιν, διότε δεν θα βλέπουν από κανένα φως επιγνώσεως, τότε θα αναχωρούν από τον κόσμον εις τα Ιερά Καταφύγια δια να εύρουν ψυχικήν ανακούφισιν των θλίψεών των και παντού θα ευρίσκουν εμπόδια και στενοχωρίας.
Και πάντα ταύτα
γενήσονται διά το ότι ο Αντίχριστος θέλει κυριεύση τα πάντα και γενήσεται
εξουσιαστής πάσης της Οικουμένης και θα ποιή τέρατα και σημεία κατά
φαντασίαν, θέλει δε δώσει πονηράν σοφίαν εις τον ταλαίπωρον άνθρωπον, να εφεύρη,
να ομιλή ο εις προς τον άλλον, από την μίαν άκρην της γης έως την άλλην, τότε θα
πέτανται στον αέρα ως πτηνά και διασχίζοντες τον βυθό της θαλάσσης ως
ιχθύες.
Και ταύτα πάντα
ποιούντες οι δυστυχείς άνθρωποι, διαβιούντες εν ανέσει, μη γνωρίζοντες οι
ταλαίπωροι ότι ταύτα εστί πλάνη του Αντιχρίστου.
Και τόσον θα
προοδεύση εις την επιστήμην κατά φαντασίαν ο πονηρός, ώστε αποπλανήσαι τούς
ανθρώπους και μη πιστεύουν εις την ύπαρξιν του Τρισυποστάτου Θεού.
Τότε βλέπων ο Πανάγαθος Θεός
την απώλειαν του ανθρωπίνου γένους, θέλει κολοβώση τας ημέρας,
δια τούς ολίγους σωζομένους, διότι θέλει πλανήσαι ει δυνατόν και τούς εκλεκτούς.
Τοτε αιφνιδίως θέλει έλθη η δίστομος ρομφαία και θα θανατώση τον πλάνον και τούς οπαδούς αυτού.
(Πιστόν αντίγραφον
από το Βιβλίον "Ευαγγελικός Κήπος"
της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου
Κυπρου)