- Η Μεγάλη πλάνη της «Αναλαμπής» της Ορθοδοξίας
- Είναι αλάθητοι οι Άγιοι μας;
- ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς και ο Ιωάννης Βατάτζης
Η «Αναλαμπή» της Ορθοδοξίας
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
14/12 Απολλώνιος, Αρριανός και Φιλήμων, Μάρτυρες *
ΑΓΙΟΙ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΣ, ΑΡΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΦΙΛΗΜΩΝ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο Άγιος Απολλώνιος, μαζί με τους αγίους Φιλήμονα και Αρριανό έζησε στα χρόνια του βασιλιά Διοκλητιανού (290 μ.Χ.) και το μαρτύριό τους έγινε ως εξής:Ο ηγεμόνας της Θήβας στην Αίγυπτο Αρριανός, συνέλαβε 37 χριστιανούς. Ένας απ’ αυτούς, ο Απολλώνιος, δείλιασε τα βασανιστήρια και έδωσε τέσσερα φλουριά και τα ρούχα του στον Φιλήμονα, που έπαιζε σουραύλι και να θυσιάσει αυτός στα είδωλα αντί αυτού. Ο Φιλήμονας φόρεσε τα ρούχα, συγχρόνως συνδέθηκε νοητά και με τη χριστιανική πίστη. Και όταν διατάχθηκε να θυσιάσει στα είδωλα, αυτός ομολόγησε τον Χριστό. Τότε ο ηγεμόνας πρόσταξε να έλθει ο Φιλήμονας να παίξει με το σουραύλι του, για να ελκυσθεί ο δήθεν Απολλώνιος. Αλλά ο Φι... Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
1/12 Ναούμ ο Προφήτης *
Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΝΑΟΥΜ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Έβδομος στη σειρά των δώδεκα "ελασσόνων" Προφητών της Παλαιάς Διαθήκης είναι Προφήτης Ναούμ, του οποίου η Εκκλησία σήμερα γιορτάζει την μνήμη. Το βιβλίο του, από τρία μόνο κεφάλαια, είναι σχεδόν όλο προφητεία για την καταστροφή της πόλεως Νινευή. Τα λόγια της προφητείας του Ναούμ μας θυμίζουν γεγονότα των ημερών μας, όσες είδαμε φοβερές πολεμικές καταστροφές και ταπεινώσεις λαών, που ξεσηκώθηκαν να εξανδραποδίσουν τον κόσμο. Μέσα στα γεγονότα αυτά, και τότε στην εποχή του Προφήτου Ναούμ και τώρα στην εποχή την δική μας, πάντα με τον ίδιο τρόπο αποκαλύπτεται η οργή και η δικαιοσύνη του Θεού προς τους ασεβείς και τους υβριστάς, και πάλι η χρηστότης κι η προστασία του σε κείνους, που κάτω από την καταδυνάστευση και τη σκλαβιά ελπίζο... Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς και ο Ιωάννης Βατάτζης
Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013 - 10159 εμφανίσεις άρθρου
ΤΑ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΓΡΑΙΩΝ ΚΑΙ
Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ

Και το όνομα αυτού Ιωάννης Βατάτζης. (*)
Τώρα τελευταία έχουν οργιάσει οι φήμες για τον μαρμαρωμένο Βασιλιά με το όνομα Ιωάννης Βατάτζης ο οποίος είναι άφθαρτος & κοιμόμενος σε μυστική σπηλιά λίγα χιλιόμετρα έξω από την Κωνσταντινούπολη. Μάλιστα διαβάζουμε στο Αγιορείτικο βήμα ότι Τούρκος Στρατηγός οδήγησε στην σπηλιά Ελληνα συνάδελφό του & του αποκάλυψε το μυστικό!!!
Γοργόνες λέει εμφανίζονται σε βραχονησίδες, που έχουν σχέση με τον μαρμαρωμένο Βασιλιά & άλλα τέτοια... & να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε ακόμη. Γεροντάδες λέει από το Αγιο Ορος έχουν προφητέψει ανάσταση του μαρμαρωμένου βασιλιά & ανάκτηση της Πόλης...
Ενα έχω να πω:
Τίποτε από όλα αυτά δεν προκύπτει από την διδασκαλία του Χριστού. Εξ΄άλλου δεν έχει καμία σημασία η αναμενόμενη (όνειρο θερινής νύχτας) αναλαμπή της Ορθοδοξίας, την οποία ορισμένοι γραφικοί εθνικιστές διατυμπανίζουν, αποπροσανατολίζοντας τους ανθρώπους από αυτά που πραγματικά πρόκειται να συμβούν. Και αυτά που ενδιαφέρουν είναι η συνειδητοποίηση ότι ζούμε τους έσχατους χρόνους αυτής της ιστορίας, ζούμε στην εποχή του άνομου, του υιού της απωλείας & της μεγάλης αποστασίας.
Αυτό σημαίνει ότι η Καινούργια Εποχή είναι πολύ κοντά όπως & το τέλος της ιστορίας της ανθρωπότητας, με την σημερινή της μορφή. Να επαναλάβω ότι δεν μιλάω για καταστροφολογία. Μιλάω για ζωή, για απαλλαγή από την πανούκλα. Είναι γεγονός ότι πολλοί είναι εκείνοι που τρομοκρατούνται, όπως είναι & πολλοί εκείνοι που ζητούν την συντόμευση & την Σωτηρία. Ο,τι καταστροφές θα προκληθούν στο άμεσο μέλλον, θα οφείλονται στην ανοησία των ανθρώπων & στον "διδάσκαλό τους" τον οποίο ακολουθούν τον άνομο & ανθρωποκτόνο υιό της απωλείας, τον πατέρα του ψεύδους. Και όλοι αυτοί, κόφτονται δήθεν για νομιμότητα.
Ιάκωβος Τίγκας
ΠΗΓΗ: http://iaktigas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_29.html
___________
(*) Σημ. Α.Κ.:
Για να μην παρεξηγηθούμε, ως γνωστόν ο Ιωάννης Βατάτζης είναι Άγιος της Εκκλησίας μας και εορτάζει στις 4 Νοεμβρίου. (Δείτε εδώ περισσότερα)
Εδώ στην συγκεκριμμένη περίπτωση, κάποιοι συνδέουν και χρησιμοποιούν το όνομα ενός Αγίου μας, για να διαδώσουν τις ανόητες και πλανεμένες αυτές απόψεις τους, περί «Αναλαμπής». Άλλο όμως το ένα και άλλο το άλλο.


