- Η Μεγάλη πλάνη της «Αναλαμπής» της Ορθοδοξίας
- Είναι αλάθητοι οι Άγιοι μας;
- ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς και ο Ιωάννης Βατάτζης
Η «Αναλαμπή» της Ορθοδοξίας
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
10/12 Μηνάς ο Καλλικέλαδος, Ερμογένης και Εύγραφος, Μά
ΑΓΙΟΙ ΜΗΝΑΣ Ο ΚΑΛΛΙΚΕΛΑΔΟΣ, ΕΡΜΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΕΥΓΡΑΦΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Των αγίων Μαρτύρων η άθληση μοιάζει σαν τα δένδρα, που γύρω στις ρίζες τους πετούν νεόφυτα και παραβλάσταρα. Όταν ένας μαρτυρεί, γύρω του φυτρώνουν νέοι μάρτυρες, όπως συνέβει με τον άγιο Μηνά τον καλλικέλαδο και τους δύο συναθλητάς του Ερμογένη και Εύγραφο, των οποίων η Εκκλησία σήμερα γιορτάζει την μνήμη.Ο άγιος Μηνάς, στρατιωτικός το επάγγελμα, στάλθηκε στην Αλεξάνδρεια, για να διαλύση επαναστατικές ταραχές και με τον καλό του τρόπο και τον ωραίο του λόγο - γι’ αυτό κι ωνομάσθηκε καλλικέλαδος - κατώρθωσε να τους κάμη όλους σχεδόν χριστιανούς.
Εστάλθηκεν ύστερα ο Ερμογένης για να συλλάβη τον Μηνά και με τα πρώτα βασανιστήρια στα οποία τον υπέβαλε, βλέποντας την καρτερία του, έγινε κι ... Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
27/11 Ιάκωβος ο Πέρσης Μεγαλομάρτυς *
ΑΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ Ο ΠΕΡΣΗΣ, ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Στα ιερά Ευαγγέλια έχουμε την άρνηση του Πέτρου και την έπειτα μετάνοιά του, που με πικρά δάκρυα έκλαψε για το παράπτωμά του. Και όχι μόνο ο Απόστολος του Χριστού "εξελθών έξω έκλαυσε πικρώς", αλλά και με το αίμα του τελευταία ξέπλυνε την άρνησή του.
Αλλά και στην ιστορία των αγίων Μαρτύρων της Εκκλησίας έχουμε παρόμοιο παράδειγμα με τον Άγιο Ιάκωβο τον Πέρση, του οποίου σήμερα η Εκκλησία τιμά την μνήμη. Όχι μονάχα μετανόησε και έκλαψε, γιατί αρνήθηκε τον Χριστό, μα και το αίμα του έδωκε στο τέλος για το Σωτήρα.Το μαρτύριό του είναι φοβερό και να το διαβάζη κανείς. Εκόπηκαν κομμάτια - κομμάτια από κάθε κλείδωση τα χέρια και τα πόδια του Αγίου Μάρτυρος και τελευταία έπεσε και η κεφαλή του. Ο Άγι... Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς και ο Ιωάννης Βατάτζης
Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013 - 10149 εμφανίσεις άρθρου
ΤΑ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΓΡΑΙΩΝ ΚΑΙ
Ο ΜΑΡΜΑΡΩΜΕΝΟΣ ΒΑΣΙΛΙΑΣ

Και το όνομα αυτού Ιωάννης Βατάτζης. (*)
Τώρα τελευταία έχουν οργιάσει οι φήμες για τον μαρμαρωμένο Βασιλιά με το όνομα Ιωάννης Βατάτζης ο οποίος είναι άφθαρτος & κοιμόμενος σε μυστική σπηλιά λίγα χιλιόμετρα έξω από την Κωνσταντινούπολη. Μάλιστα διαβάζουμε στο Αγιορείτικο βήμα ότι Τούρκος Στρατηγός οδήγησε στην σπηλιά Ελληνα συνάδελφό του & του αποκάλυψε το μυστικό!!!
Γοργόνες λέει εμφανίζονται σε βραχονησίδες, που έχουν σχέση με τον μαρμαρωμένο Βασιλιά & άλλα τέτοια... & να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε ακόμη. Γεροντάδες λέει από το Αγιο Ορος έχουν προφητέψει ανάσταση του μαρμαρωμένου βασιλιά & ανάκτηση της Πόλης...
Ενα έχω να πω:
Τίποτε από όλα αυτά δεν προκύπτει από την διδασκαλία του Χριστού. Εξ΄άλλου δεν έχει καμία σημασία η αναμενόμενη (όνειρο θερινής νύχτας) αναλαμπή της Ορθοδοξίας, την οποία ορισμένοι γραφικοί εθνικιστές διατυμπανίζουν, αποπροσανατολίζοντας τους ανθρώπους από αυτά που πραγματικά πρόκειται να συμβούν. Και αυτά που ενδιαφέρουν είναι η συνειδητοποίηση ότι ζούμε τους έσχατους χρόνους αυτής της ιστορίας, ζούμε στην εποχή του άνομου, του υιού της απωλείας & της μεγάλης αποστασίας.
Αυτό σημαίνει ότι η Καινούργια Εποχή είναι πολύ κοντά όπως & το τέλος της ιστορίας της ανθρωπότητας, με την σημερινή της μορφή. Να επαναλάβω ότι δεν μιλάω για καταστροφολογία. Μιλάω για ζωή, για απαλλαγή από την πανούκλα. Είναι γεγονός ότι πολλοί είναι εκείνοι που τρομοκρατούνται, όπως είναι & πολλοί εκείνοι που ζητούν την συντόμευση & την Σωτηρία. Ο,τι καταστροφές θα προκληθούν στο άμεσο μέλλον, θα οφείλονται στην ανοησία των ανθρώπων & στον "διδάσκαλό τους" τον οποίο ακολουθούν τον άνομο & ανθρωποκτόνο υιό της απωλείας, τον πατέρα του ψεύδους. Και όλοι αυτοί, κόφτονται δήθεν για νομιμότητα.
Ιάκωβος Τίγκας
ΠΗΓΗ: http://iaktigas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_29.html
___________
(*) Σημ. Α.Κ.:
Για να μην παρεξηγηθούμε, ως γνωστόν ο Ιωάννης Βατάτζης είναι Άγιος της Εκκλησίας μας και εορτάζει στις 4 Νοεμβρίου. (Δείτε εδώ περισσότερα)
Εδώ στην συγκεκριμμένη περίπτωση, κάποιοι συνδέουν και χρησιμοποιούν το όνομα ενός Αγίου μας, για να διαδώσουν τις ανόητες και πλανεμένες αυτές απόψεις τους, περί «Αναλαμπής». Άλλο όμως το ένα και άλλο το άλλο.


