Εορτολόγιο: 2/10 Κυπριανός και Ιουστίνη, Μάρτυρες *... 23:23 - 2/10/2025
Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύνδεσμος

  • Γενικά Θέματα
  • Ο Σύνδεσμός μας
  • πατήρ Μάξιμος
  • Αντιαιρετικά
  • Εσχατολογικά
  • Εκδόσεις
  • Φωτό & Βίντεο

Μονοφυσίτες

  • Ποιοι είναι οι Μονοφυσίτες και γιατί λέγονται έτσι
  • Η Δ΄ Οικουμενική Σύνοδος και οι αιρετικοί Μονοφυσίτες
  • Η «Ορθοδοξία» των Μονοφυσιτών
  • Ο Διάλογος με τους Μονοφυσίτες
  • Η ένωση του Πατριαρχείου Αντιοχείας με τους Μονοφυσίτας

Ενότητες

  • H Ορθόδοξη Πίστη μας
  • Αγία Γραφή
  • Αρχιερείς: Οι Διαχρονικοί Σταυρωτές του Ι. Χριστού
  • Δωδεκαθεϊστές - Παγανιστές
  • Η «Αναλαμπή» της Ορθοδοξίας
  • Θεολογικά-Απολογητικά-Αντιρρητικά
  • Λόγοι των Αγίων μας
  • Μασσωνία
  • Μοναχοί και Μοναχισμός
  • Μονοφυσίτες
  • Οι Δίκαιοι της Παλαιάς Διαθήκης
  • Οικουμενισμός - Πανθρησκεία
  • Παπικοί
  • Περί του Τιμίου Σταυρού
  • Περί των Αγίων Εικόνων
  • Περί των Κεκοιμημένων και των Ψυχών
  • Προτεστάντες
  • Το Σύμβολον της Πίστεώς μας
  • Υπεραγία Θεοτόκος - Παναγία
  • Χιλιαστές - Μάρτυρες του Ιεχωβά
Βυζαντινή Μουσική

Φωτό & Βίντεο






Δείτε περισσότερο υλικό »

Δημοφιλή Άρθρα

  • Σύντομο Βιογραφικό π. Μαξίμου
  • Ας Μετανοήσουμε ΟΛΟΙ, γιατί ΣΥΝΤΟΜΑ θα γίνει η Β΄ Παρουσία του Κ.Η.Ι. Χριστού!
  • Αγαπητοί μας φίλοι! Καλώς ορίσατε στην ιστοσελίδα του Συνδέσμου μας
  • Καλώς Ήλθατε στα Εσχατολογικά
  • Η Αγία και Μεγάλη Εβδομάδα. Τι εορτάζουμε καθημερινά.
  • Εικόνες και videos
  • Ο Προφήτης Δανιήλ αποκαλύπτει το πότε θα γίνει η Δευτέρα Παρουσία
  • Ομολογία Πίστεως - Αποτείχισις - Διακοπή κοινωνίας πατρός Μαξίμου (Κυριακή Ορθοδοξίας 2011)
  • Ο Αντίχριστος Ήλθεν 1983,2013
  • Διάφορες Δραστηριότητες

Εορτολόγιο (νέο ημ.)

2/10 Κυπριανός και Ιουστίνη, Μάρτυρες *


ΑΓΙΟΙ ΚΥΠΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙ ΙΟΥΣΤΙΝΗ ΜΑΡΤΥΡΕΣ         ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ   Ο Άγιος Κυπριανός ήταν πλούσιος, ευγενής, φιλόσοφος από την Καρχηδόνα της Λιβύης. Έζησε στα χρόνια του Δεκίου (249 - 251 μ.Χ.) και εξασκούσε τη μαγική τέχνη στην Αντιόχεια.Κάποτε ένας ειδωλολάτρης ονόματι Αγλαΐδας ερωτεύτηκε μια Χριστιανή παρθένο που ονομαζόταν Ιούστα. Η κοπέλα δεν ανταποκρινόταν στον έρωτά του κι εκείνος κατέφυγε στο διάσημο μάγο Κυπριανό. Όλα όμως τα μαγικά τεχνάσματα του Κυπριανού αποδείχθηκαν ανώφελα μπροστά στην σταθερή άρνηση της Χριστιανής κόρης. Παραδεχόμενος την χρεωκοπία της τέχνης του, έκαψε τα μαγικά του βιβλία ενώπιον του Επισκόπου Ανθίμου, ζητώντας να βαπτισθεί και να γίνει ιερεύς.Πράγματι, ανήλθε όλες τις ιερατικές βαθμίδες και τέλος εξελέγη Επίσκοπος Καρχηδόνος. Μα...
Περισσότερα »

Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)

19/9 Τρόφιμος, Σαββάτιος και Δορυμέδων, Μάρτυρες *


ΑΓΙΟΙ ΤΡΟΦΙΜΟΣ, ΣΑΒΒΑΤΙΟΣ ΚΑΙ ΔΟΡΥΜΕΔΩΝ, ΜΑΡΤΥΡΕΣ       ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ   Και οι τρεις, μαρτύρησαν επί βασιλέως Πρόβου και διοικητού Αντιοχείας Ηλιοδώρου (278 μ.Χ.).   Όταν λοιπόν ο Τρόφιμος με το Σαββάτιο βρέθηκαν στην Αντιόχεια και είδαν τα πολυποίκιλα αμαρτωλά όργια που γίνονταν προς τιμήν του Απόλλωνα, δε συγκρατήθηκαν και αποδοκίμασαν δημόσια την αμαρτωλή αυτή παραφροσύνη. Βέβαια, γρήγορα συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στο δικαστήριο. Θαρραλέα δήλωσαν πως είναι χριστιανοί.   Τότε ο ηγεμόνας Ηλιόδωρος διέταξε και τους μαστίγωσαν ανελέητα. Τόσο, που οι σάρκες τους κόβονταν κομμάτια. Εκεί ο Σαββάτιος άφησε την τελευταία του πνοή. Ο δε Τρόφιμος οδηγήθηκε σε άλλο σκληρότερο ηγεμόνα, το Διονύσιο Περώννιο. Αυτός, αφού τον έγδαρε με σιδερένια νύχια, μισοπεθαμέ...
Περισσότερα »

Newsletter

Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας

Η ένωση του Πατριαρχείου Αντιοχείας με τους Μονοφυσίτας

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2022 - 10880 εμφανίσεις άρθρου

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΑΣ

 

 

 

 

 

 

 

Ως γνωστόν, δυστυχώς, το Πατριαρχείο της Αντιόχειας εχει επισήμως ενωθεί με τους αιρετικούς Μονοφυσίτες, από το 1991. Μάλιστα ο Πατριάρχης Αντιοχείας, κατόπιν συνοδικής σχετικής αποφάσεως του, ορίζει πότε θα ιεροπρακτεί Μονοφυσίτης και πότε, "Ορθόδοξος", ανάλογα με το πλήθος των πιστών που έχει κάθε θρησκευτική κοινότητα.

Το κείμενο έχει ως εξής:

 

 

 

 

ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΤΙΟΧΕΙΑΣ

 

 

Η Αγία Σύνοδος της Αντιοχείας απεφάσισε τα εξής:


1. Τον πλήρη και αμοιβαίο σεβασμόν των δύο εκκλησιών ως προς το τελετουργικόν των, την πνευματικότητα, την κληρονομίαν και τους Αγίους πατέρας και την πλήρη προστασίαν των λειτουργικών πράξεων και της Αντιοχείας και της Συρίας.
2. Την ενσωμάτωσιν των πατέρων και των δύο εκκλησιών και της παραδόσεως των γενικώς εις τα χριστιανικά επιμορφωτικά προγράμματα και την θεολογίαν καθηγητών και μαθητών.
3.  Την αποφυγήν του να δέχωνται μέλη μιας εκκλησίας εις την άλλην, όποιοι και αν είναι οι λόγοι.
4.  Την διοργάνωσιν συνάξεων των δύο Συνόδων οποτεδήποτε υπάρξει ανάγκη.
5.  Να παραμείνει κάθε εκκλησία ως σημείον αναφορας δια τα μέλη της εις θέματα αφορώντα γάμον, διαζύγιον, υιοθεσίαν κλπ.
6.  Εάν δύο επίσκοποι δύο διαφορετικών εκκλησιών συναντηθούν δια πνευματικήν τελετήν, θα προϊσταται εκείνος που θα έχει το μεγαλύτερον ποίμνιον. Αλλά αν είναι εις το μυστήριον του γάμου, θα προϊσταται ο επίσκοπος της εκκλησίας του νυμφίου.
7.  Ο,τι έχει αναφερθει προηγουμένως δεν ισχύει κατά τον συνεορτασμόν επισκόπων εις την Θείαν Λειτουργίαν.
8.  Ο,τι έχει λεχθει εις το αριθμ. 6 άρθρον, ισχύει δια τους κληρικούς και των δύο εκκλησιών.
9.  Εάν ένας ιερεύς μιας εκ των δύο εκκλησιών τύχη να είναι εις κάποιαν περιοχήν, θα τελέση τα θεία μυστήρια δια τα μέλη και των δύο εκκλησιών, συμπεριλαμβανομένης και της Θείας Λειτουργίας και του μυστηρίου του γάμου.
Ο ίδιος ιερεύς θα κρατήση ανεξάρτητον αρχείον και δια τας δύο εκκλησίας και θα μεταφέρη την καταγραφήν των μελών της αδελφής εκκλησίας εις την πνευματικήν της εξουσίαν.
10. Εάν δύο ιερείς και των δύο εκκλησιών τύχη να ευρίσκωνται εις κάποιαν κοινότητα, θα εναλλάσσονται, και εις περίπτωσιν συνεορτασμού θα προϊσταται εκείνος με το μεγαλύτερον ποίμνιον.
11. Εάν επίσκοπος από μίαν εκκλησίαν και ένας ιερεύς από την αδελφήν εκκλησίαν τύχη να συνεορτάζουν, θα προϊσταται, όπως είναι φυσικόν, ο επίσκοπος, ακόμη και αν ευρίσκεται εις την κοινότητα του ιερέωω, εφόσον θα υπάρχουν λαϊκοί και από τας δύο εκκλησίας.
12. Χειροτονίαι εις τους βαθμούς της ιερωσύνης γίνονται από την πνευματικήν αρχήν των υποψηφίων εις κάθε εκκλησίαν, κατά προτίμησιν με την παρουσίαν αδελφών από την άλλην αδελφήν εκκλησίαν.
13.
Ανάδοχοι και μάρτυρες γάμου επιτρέπεται να επιλέγωνται από τα μέλη και των δύο εκκλησιών χωρίς διάκρισιν.
14. Εις όλας τας κοινάς εορτάς θα προϊσταται ο αρχαιότερος τη τάξει ιερεύς.
15. Όλοι οι οργανισμοί των δύο εκκλησιών θα συνεργάζωνται εις όλα τα θέματα, μορφωτικά, παιδείαν και κοινωνικά δια την ανάπτυξιν του αδελφικού πνεύματος.
Σας υποσχόμεθα, με αυτήν την ευκαιρίαν, ότι θα συνεχίσωμεν να ενισχύωμεν την σχέσιν μας με την αδελφήν εκκλησίαν και όλας τας άλλας εκκλησίας με σκοπόν να γίνωμεν όλοι μία κοινότητα κάτω από ένα Ποιμένα.

 

Επιστροφή στην αρχή ↑
επισκέψεις από 24/8/2005
Γενικά Θέματα | Ο Σύνδεσμός μας | πατήρ Μάξιμος | Αντιαιρετικά | Εσχατολογικά | Το περιοδικό μας | Εκδόσεις | Φωτό & Βίντεο | Επικοινωνία
Άγιος Κοσμάς Ο Αιτωλός - Ορθόδοξος Ιεραποστολικός Σύνδεσμος © 2011 Δημιουργία & Φιλοξενία WEXGroupTM