- Πειραιώς Σεραφείμ: «Ανύπαρκτη» η δικαιοσύνη στην Πατρίδα μας
- Tὸ ἐσχατολογικὸ βδέλυγμα «Corpus Christi» καὶ ἡ ὀρθή στάσις τῶν χριστιανῶν ἀπέναντί του
- Ἡ ἀπάντηση στον Mητροπολίτη Σύρου γιὰ τὸ «Corpus Christi»
- Οι απαράδεκτες θέσεις του Μητρ. Σύρου Δωροθέου για το «Corpus Cristi»
- Άσκηση Ποινικής δίωξης στους συντελεστές του Corpus Christi
- Το Τέλος του βλάσφημου έργου Corpus Christi
- Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας: Δευτερολογία για το Corpus Christi
- Το φοβερό αμάρτημα της Βλασφημίας - Άγιος Εφραίμ ο Σύρος
- 1 Νοεμβρίου 8 μ.μ. - Διαμαρτυρία για το βλάσφημο έργο Corpus Christi
- Αναβάλλεται η σημερινή (26/10) βλάσφημη παράσταση CORPUS CHRISTI
- Ο Ορθόξοξος Τύπος κατά της αισχρής Παραστάσεως Corpus Christi
- Ολοι στην Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας στις 25 & 26/10 για το Corpus Christi
- Η βλάσφημη παράσταση Corpus Christi και η μεγάλη κατάντια της Ελλάδος
- Ο Γόρτυνος Ιερεμίας συγχαίρει όσους διαμαρτυρήθηκαν για την βλάσφημη παράσταση ΄Corpus Christi΄
- Η Αριστερά, η ελευθερία του λόγου και το βλάσφημο έργο Corpus Christi
- Ο Σιατίστης Παύλος ΄αδειάζει΄όσους αντέδρασαν στην βλάσφημη παράσταση ΄Corpus Christi΄
- Ο Πειραιώς Σεραφείμ για την κατάργηση των άρθρων 198-199 περι κακόβουλης βλασφημίας
- Ο Πειραιώς Σεραφείμ για την βλάσφημη παράσταση Corpus Christi
- Η Βλάσφημη παράσταση ’Corpus Christi’ και η μεγάλη κατάντια της Ελλάδος
- π. Σαράντης: Ντροπή μου που δεν πήγα στο Γκάζι για ομολογία Χριστού
- Ο Γόρτυνος Ιερεμίας συγχαίρει όσους διαμαρτυρήθηκαν για το CORPUS CHRISTI
- Ο Σιατίστης Παύλος ΄αδειάζει΄ όσους αντέδρασαν στο Corpus Christi
- Όλοι στην συγκέντρωση Διαμαρτυρίας για το βλάσφημο έργο ΄Corpus Christi ΄
Το βλάσφημο και αισχρό έργο Corpus Christi
Ενότητες
Φωτό & Βίντεο
Δημοφιλή Άρθρα
Εορτολόγιο (νέο ημ.)
26/6 Δαβίδ ο εν Θεσσαλονίκη, Όσιος *
ΑΓΙΟΣ ΔΑΒΙΔ Ο ΕΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΟΣΙΟΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ο Όσιος Δαβίδ ήταν από την Θεσσαλονίκη και έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορα Ιουστινιανού του Α΄ (527 - 565 μ.Χ.). Η ζωή του ήταν μια συνεχής φιλανθρωπία και εργασία για την πίστη του Χριστού. Όταν ήλθε η κατάλληλη ώρα, ο Δαβίδ μοίρασε τα υπάρχοντα του στους φτωχούς και έγινε αναχωρητής.Για τρία ολόκληρα χρόνια, κατοικούσε επάνω σ’ ένα δένδρο. Εκεί, με τα λιοπύρια του καλοκαιριού και τις παγωνιές του χειμώνα, δουλαγωγούσε το σώμα του με άσκηση στην εγκράτεια και με προσευχή, απαγγέλλοντας στίχους του προφητάνακτος ομωνύμου του Δαβίδ: «Ὠμοιώθην πελεκάνι ἐρημικῶ, ἐγενήθην ὡσεὶ νυκτικόραξ ἐν οἰκοπέδῳ, ἠγρύπνησα καὶ ἐγενόμην ὡς στρ... Περισσότερα »
Εορτολόγιο (παλαιό ημ.)
13/6 Ακυλίνα, Μάρτυς *
ΑΓΙΑ ΑΚΥΛΙΝΑ, ΜΑΡΤΥΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
Η Αγία Ακυλίνη, η οποία καταγόταν από οικογένεια αρχοντική και εύπορη της Παλαιστίνης, έζησε στα χρόνια του αυτοκράτορα Διοκλητιανού. Σε ηλικία μόλις πέντε ετών, βαπτίσθηκε από τον Επίσκοπο Ευθάλιο. Σ’ αυτό βοήθησε και ο πατέρας της Ευτόλμιος, ο οποίος δημιούργησε και κατάλληλες συνθήκες, ώστε η κόρη του να παραμείνει σταθερή στη χριστιανική πίστη, ενισχύοντας ποικιλοτρόπως το φρόνημά της. Έτσι σε νεαρή ακόμη ηλικία η Ακυλίνη άρχισε να κηρύττει και να διδάσκει με ζέση, το λόγο του Θεού και συναναστρεφόμενη με θυγατέρες ειδωλολατρών κατόρθωσε να προσελκύσει πολλές εξ αυτών στην ορθόδοξη πίστη. Παράλληλα παροιμιώδης στάθηκε η επίδοσή της σε έργα φιλαλληλίας και φιλανθρωπίας. Η λαμπρή της αυτή δράση, καταγγέλθηκε στον ανθύπατο Ο... Περισσότερα »
Newsletter
Δωρεά Στον Σύνδεσμό Μας
Μητροπολίτης Γόρτυνος Ιερεμίας: Δευτερολογία για το Corpus Christi
Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012 - 7559 εμφανίσεις άρθρου
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
κ. ΙΕΡΕΜΙΑΣ ΦΟΥΝΤΑΣ:
ΔΕΥΤΕΡΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΕΡΓΟ
"Corpus Christi"
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΓΟΡΤΥΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΕΩΣ
Θέλω, ἀγαπητοί μου χριστιανοί, πάλι νά γράψω γι᾽ αὐτό τό ἐπαίσχυντο καί βλάσφημο ἔργο, πού τό λένε Corpus Christi. Καί τό θεωρῶ ὡς ἀνάγκη νά γράψω, γιατί ὡς νά μοῦ φαίνεται ὅτι φύγαμε ἀπό τό θέμα καί τό πᾶμε ἀλλοῦ. Τό θέμα μας εἶναι νά πονέσουμε καί νά κλάψουμε γι᾽ αὐτό τό μόλυσμα πού ἔγινε στήν Ὀρθόδοξη πατρίδα μας, τήν Ἑλλάδα, τήν χώρα τῶν ἁγίων καί τῶν ἡρώων. Καί τό θέμα μας εἶναι πάλι νά παρακαλέσουμε μέ δάκρυα τήν Παναγία Δέσποινα γιά νά ἱκετεύσει τόν Κύριο μήν ἔλθει ἡ ὀργή Του κατεπάνω μας, γιατί ἀνεχθήκαμε ἀδιαμαρτύρητα νά συμβεῖ στίς ἡμέρες μας τέτοιο κακό, χειρότερο ἀπό τά προηγούμενα. Καί γιά νά μήν μέ παρεξηγήσουν οἱ «θεολογοῦντες» τῆς «νεοπατερικῆς θεολογίας», ὡς «ὀργή Θεοῦ» πού εἶπα, ἐννοῶ τήν ἄρση τῆς θείας Χάριτος, γιατί ὁ Θεός δέν παύει ποτέ νά εἶναι ἀγάπη. Ἡ λεγομένη «ὀργή Θεοῦ» εἶναι ἡ ἄλλη πλευρά τῆς ἀγάπης Του!
2. Ἐμμένω σταθερά στήν πίστη, τήν ὁποία ἤδη διετύπωσα, ὅτι τό βλάσφημο αὐτό ἔργο, πού ἀποτελεῖ σημεῖο τῶν καιρῶν, ἔπρεπε νά δεχθεῖ τήν δυναμική ἀντίδραση καί τήν πολεμική κλήρου καί λαοῦ, τήν ὁποία ἐξέφρασαν ὀλίγοι μόνον εὐσεβεῖς χριστιανοί. Ὡς ἀρχιερεύς Χριστοῦ εὔχομαι πλούσια τήν εὐλογία τοῦ Θεοῦ στίς οἰκογένειες αὐτῶν πού διαμαρτυρήθηκαν φανερά κατά τοῦ αἰσχίστου αὐτοῦ ἔργου καί ἄς καταλογίσει ὁ Κύριός μας Ἰησοῦς Χριστός τήν ὁμολογία τους αὐτή τήν Ἡμέραν τῆς Κρίσεως πρός σωτηρίαν τους. Ὁ Κύριος ἐπαινεῖ τόν ἄγγελο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἐφέσου γιά τήν ἀρετή του ὅτι «οὐ δύνῃ βαστάσαι κακούς» (Ἀποκ. 2,2). Καί ὡς «κακοί» στό χωρίο αὐτό τῆς Ἀποκαλύψεως ἐννοοῦνται οἱ αἱρετικοί καί οἱ βλάσφημοι.
3. Ἀλλά κάτι ἄλλο θέλω νά πῶ: Ἔφυγε τό θέμα ἀπό τόν πόνο καί τήν ἀγανάκτηση κατά τοῦ αἰσχροῦ ἔργου καί ἀπό τήν μετάνοιά μας πού πρέπει νά δείξουμε ὅλοι μας γιά τήν ἐμφάνισή του καί ὁ λόγος ἐστράφη πρός τήν «Χρυσή Αὐγή». Εἶναι ἀνάγκη νά γράψω περί αὐτοῦ, γιατί καί ἐγώ κατηγορήθηκα ἀπό μερικούς γιά τόν ἔπαινό μου πρός τούς διαμαρτυρηθέντας, ἐπειδή μεταξύ αὐτῶν ἦταν καί Χρυσαυγῖτες. Κατά πρῶτον θέλω νά πῶ ὅτι δέν τό ἐγνώριζα αὐτό ἐγώ, γιατί – ἄς τό πῶ – δέν βλέπω τηλεόραση, οὔτε γνωρίζω νά χειρίζομαι ἴντερνετ, οὔτε καί ἀκούω συστηματικά εἰδήσεις. Δεύτερον, ἡ Χρυσή Αὐγή ἀποτελεῖ πολιτικό κόμμα καί μέ πολλή εἰλικρίνεια λέγω – ὅπως τό γνωρίζουν αὐτό οἱ ἀκροατές τῶν κηρυγμάτων μου – ὅτι δέν ταυτίζομαι μέ κανένα πολιτικό κόμμα, γιατί αὐτά ἔχουν λάθη, ὡς ἀνθρώπινα δημιουργήματα πού εἶναι. Δέχομαι ὅμως τά κόμματα ὡς ἰδεολογίες, γι᾽ αὐτό καί τά σέβομαι. Ἀλλά μισῶ καί ἀποστρέφομαι τό κόμμα ἐκεῖνο πού τό σύστημά του ἔχει εἴτε ἀθεΐα εἴτε βία. Ὁμοίως ἀπό τήν μελέτη μου στήν Ἁγία Γραφή καί μάλιστα στήν Παλαιά Διαθήκη δέχομαι τήν παγκοσμιότητα τοῦ Θεοῦ, ὅπως τήν ἐκήρυτταν ἀπό παλαιά οἱ Προφῆτες (ἰδιαίτερα ὁ ἄγνωστος συγγραφεύς τοῦ βιβλίου τοῦ Ἰωνᾶ), οἱ ὁποῖοι χαρίζουν στήν ταλαίπωρη ἀνθρωπότητα παγκόσμια τήν μορφή τοῦ Λυτρωτοῦ Μεσσία. Ἑπομένως δέν δέχομαι τήν κακοδοξία ὅτι ὁ Θεός εἶναι τῆς Ἑλλάδος μόνο καί τά ἄλλα ἔθνη εἶναι περιφρονημένα. Ἡ Παναγία μας ἦταν Ἑβραιοπούλα!
4. Πιστεύω ὅτι κατά τοῦ αἰσχίστου ἔργου Corpus Christi ἔπρεπε νά κατέλθουν πρός διαμαρτυρία ὅλα τά πολιτικά κόμματα τῆς πατρίδας μας. Γιατί νά διαμαρτυρηθοῦν καί νά κατεβοῦν στό πεζοδρόμιο μόνο μέλη τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς καί ὄχι ὀπαδοί καί ἄλλων πολιτικῶν κομμάτων; Ὅλοι, ἀκόμη καί οἱ ποδοσφαιρικές ὁμάδες – πού τό λέγει ὁ λόγος! – ἔπρεπε νά ἐμφανιστοῦν γιά διαμαρτυρία. Ὥστε λοιπόν γιά τό θέμα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ὅπως τοὐλάχιστον τό ἐννοῶ ἐγώ, ἔπρεπε νά πεῖ αὐτός πού διαφωνεῖ πρός τό κόμμα αὐτό: Διαφωνῶ ἰδεολογικά μέ τήν Χρυσή Αὐγή. Δέν δέχομαι τήν γραμμή της. Ὅμως μπράβο της, γιατί στό βλάσφημο κατά τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ἔργο πού παίχτηκε, αὐτοί μόνον παρουσιάστηκαν νά διαμαρτυρηθοῦν ἐντόνως. Γιατί ἀπουσίασαν τά ἄλλα κόμματα; Γιατί δέν πῆγε καί ὁ δικός μου ὑπουργός πού ψήφισα;
5. Ἀδελφοί μου, τά χρόνια μας εἶναι δύσκολα, εἶναι χρόνια πού προφήτευσε ἡ Ἀποκάλυψη τοῦ Ἰωάννου. Οἱ ἐχθροί τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας ἀνέβηκαν στά μπαλκόνια καί φωνάζουν μέ ἠχηρά μεγάφωνα, ἡ ἁμαρτία βραβεύεται, ὅπως τό πολυκέφαλο θηρίο τῆς Ἀποκαλύψεως παρουσιάζεται στεφανωμένο. Σ᾽ αὐτά τά δύσκολα χρόνια πρέπει νά ζητᾶμε ἀπό τόν Χριστό νά μᾶς θερμάνει τήν πίστη μας καί τήν ἀγάπη μας σ᾽ Αὐτόν καί ἀκόμη νά μᾶς δώσει καί πόθο μαρτυρίου. Ναί, τά συμβαίνοντα στήν ἐποχή μας πράγματα θά μᾶς ὁδηγήσουν αὔριο σέ μαρτύριο. Ἄς αὐξήσουμε λοιπόν τήν προσευχή στήν Παναγία μας,, ἄς ἀγωνιζόμαστε νά τηροῦμε τό πανάγιο θέλημα τοῦ Χριστοῦ, ἄς μελετοῦμε τήν Ἁγία Γραφή, τήν διδασκαλία τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί τούς βίους τῶν Ἁγίων μας, γιά νά ρυθμίζουμε καί ἡμεῖς ἀνάλογα τήν ζωή μας στούς ἀποκαλυπτικούς αὐτούς καιρούς πού ζοῦμε. Πάντως, ἀπό ὅσα διαβάζω στά ἱερά Συναξάρια, οἱ ἅγιοι ἦταν ὁμολογητές καί διαμαρτύρονταν γιά τά ἀκουόμενα καί ἐμφανιζόμενα στήν ἐποχή τους βλάσφημα κατά τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Καί ἐκεῖνα τά βλάσφημα ἦταν πολύ ὀλιγότερο βλάσφημα ἀπό αὐτό τό βρώμικο ἔργο, πού τό λένε Corpus Christi.
† Ἐπίσκοπος Ἰερεμίας Μητροπολίτης Γόρτυνος καί Μεγαλοπόλεως
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΝΑ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!!!Ή ΟΠΩΣ ΛΕΓΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ:
"ΤΟΙΟΥΤΟΣ ΗΜΙΝ ΕΠΡΕΠΕ ΑΡΧΙΕΡΕΥΣ..."
ΕΥΓΕ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ!!!
ΤΟΥΣ ΒΑΛΑΤΕ ΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΑΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΠΑΡΡΗΣΙΑ, ΠΑΛΜΟ, ΠΙΣΤΗ, ΖΗΛΟ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟΝ ΜΑΣ!
ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ!
ΠΑΝΤΑ ΑΞΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!


